Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Уряд затвердив порядок накладання штрафів за порушення законодавства про рекламу

15.11.2023 99 0 0

Кабмін постановою від 10.11.2023 № 1178 уніс зміни до Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу, виклавши його у новій редакції. 

Оновлений Порядок набере чинності з дня опублікування Постанови № 1178, але п. 5, 14, 15 та 20 Порядку почнуть діяти одночасно з Законом про адміністративну процедуру, що станеться 15 грудня 2023 року. 

Оновлена редакція Порядку передбачає, що підставою для розгляду справи про порушення законодавства про рекламу та накладення штрафу стане протокол, складений посадовими особами Держпродспоживслужби або її територіальних органів. Справа про порушення законодавства про рекламу розглядатиметься уповноваженою особою не пізніше 30 календарних днів з дня оформлення такого протоколу. 

У разі відсутності підстав для накладення штрафу уповноважена особа письмово повідомляє про це суб'єкту реклами поштовим відправленням, технічними засобами електронних комунікацій або шляхом вручення повідомлення суб'єкту реклами або його представнику. 

Рішення про накладення штрафу за порушення законодавства про рекламу набиратиме чинності з дня вручення його суб'єкту реклами або його представнику. 

Нагадаємо, що ст. 27 Закону вiд 03.07.1996 № 270/96-ВР «Про рекламу» передбачає, що відповідальність за порушення законодавства про рекламу несуть: 

  • рекламодавці, винні: 
    • у замовленні реклами продукції, виробництво та/або обіг якої заборонено законом; 
    • наданні недостовірної інформації виробнику реклами, необхідної для виробництва реклами; 
    • замовленні розповсюдження реклами, забороненої законом; 
    • недотриманні встановлених законом вимог щодо змісту реклами; 
    • порушенні порядку розповсюдження реклами, якщо реклама розповсюджується ними самостійно; 
  • виробники реклами, винні у порушенні прав третіх осіб при виготовленні реклами; 
  • розповсюджувачі реклами, винні в порушенні встановленого законодавством порядку розповсюдження та розміщення реклами. 

Держпродспоживслужба може накладати штрафи на: 

  • рекламодавців за вчинення дій, передбачених п. 1 ч. 2 цієї статті, – у розмірі п'ятикратної вартості розповсюдженої реклами; 
  • виробників реклами за вчинення дій, передбачених п. 2 ч. 2 цієї статті, – у розмірі п'ятикратної вартості виготовлення реклами; 
  • розповсюджувачів реклами за вчинення дій, передбачених п. 3 ч. 2 цієї статті, – у розмірі п'ятикратної вартості розповсюдження реклами. 

Повторне вчинення перелічених порушень протягом року тягне за собою накладення штрафу у подвійному від передбаченого за ці порушення розмірі. 

Урядовий портал 

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали