Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Порядок функціонування Електронного кабінету буде змінено

20.07.2020 271 0 0

Мінфін оприлюднив проект свого наказу, яким будуть затверджені зміни до Порядку функціонування Електронного кабінету, затвердженого наказом МФУ від 14.07.2017 р. №637.

Порядок приводиться у відповідність до Закону України від 16.01.2020 р. № 466-IX. Зокрема, його буде доповнено нормами щодо:

  • листування контролюючих органів через Електронний кабінет з платниками податків, які подають звітність в електронній формі, та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті, та які подали заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет;
  • подання один раз протягом року заяви про відмову отримувати документи через Електронний кабінет. Датою завершення листування платника податків через Електронний кабінет є дата, зазначена у квитанції про доставку контролюючому органу заяви про відмову отримувати документ через Електронний кабінет

Крім того, Порядок доповнено додатком 3 «Заява про бажання отримувати документ через  Електронний кабінет».

Очікується, що цей наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.

mof.gov.ua

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали