Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Оновлено правила реєстрації, перевезення пасажирів і багажу, а також суми компенсацій

10.11.2020 168 0 0

Державіаслужба наказом від 14.08.2020 № 1126 оновила Авіаційні правила України «Правила повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу». Серед найцікавіших нововведень:

Реєстрація на рейс та посадка пасажирів

Час проведення реєстрації пасажирів та закінчення посадки пасажирів на борт тепер встановлює авіаперевізник. Раніше правилами були встановлені часові обмеження: для реєстрації 45 хвилин до відправлення, а для посадки - за 15 хвилин.

Реєстрація пасажирів та оформлення багажу здійснюються на підставі квитка та одного із документів, що посвідчують особу, визначених законодавством України або відображення в електронному вигляді інформації, що міститься в цих документах.

Перевезення окремих категорій пасажирів

Відтепер правилами встановлено, що допомога має надаватись пасажирам з інвалідністю або з обмеженою рухливістю, не принижуючи гідність особистості, та гарантувати отримання цією категорією пасажирів послуг, передбачених для всіх пасажирів з урахуванням вимог безпеки польотів, авіаційної безпеки та техніки безпеки на борту повітряного судна.

Послуги з перевезення та обслуговування пасажирів з інвалідністю або з обмеженою рухливістю повинні бути адаптовані до потреб таких пасажирів та надаватися з урахуванням інструктивного матеріалу, наведеного у Manual on Access to Air Transport by Persons with Disabilities (Doc 9984).

Авіаперевізник, який здійснює перевезення дитини без супроводу, зазначає наступну інформацію в супровідних документах:

  • прізвище та ім'я (імена), номер паспорту або документу, що посвідчує особу, а також контактну інформацію (країна проживання, домашня адреса та номер телефону) дитини, що перевозиться без супроводу, особи, яка відправляє таку дитину при вильоті та особи, яка зустрічає дитину в пункті призначення;
  • прізвище та ім'я (імена), а також контактну інформацію (країна проживання, домашня адреса та номер телефону) одного з батьків або особи, яка виконує їх обов'язки.

Перевезення багажу

Більше не можна буде безоплатно понад норму ручної поклажі перевезти:

  • жіночу і чоловічу сумки;
  • папку для паперу;
  • верхній одяг;
  • жакет;
  • парасольку або палицю;
  • друковані видання для читання під час польоту. Детальніше читайте за посиланням

Вагу тварин, яких дозволено перевозити у салоні літака тепер також встановлює авіаперевізник. Раніше було обмеження до 8 кг.

Права пасажирів у разі відмови у повітряному перевезенні

Правилами встановили, що рейс уважається виконаним, у разі передачі його виконання іншому авіаперевізнику, який забезпечує перевезення усіх пасажирів переданого рейсу спеціально організованим рейсом.

Зміна аеродрому вильоту або прильоту у межах однієї адміністративно-територіальної одиниці не може вважатися скасуванням рейсу.

Крім випадків скасування рейсу авіаперевізником, рейс уважається скасованим, у разі затримки при відправленні понад 48 годин.

Виключено норму, що перебронювання на інший рейс у разі запізнення пасажира на рейс, на який він має підтверджене бронювання, через запізнення прибуття попереднього рейсу (у разі оформлення перевезення окремими перевізними документами) здійснюється без штрафних санкцій.

Компенсації

Компенсація у разі загибелі або тілесного ушкодження пасажира. Авіаперевізник не може виключити чи обмежити свою відповідальність за шкоду, яка спричинила загибель або тілесне ушкодження пасажир сумою у розмірі 128821 СПЗ (близько 5 150 000 грн) для кожного пасажира. Було 250000 СПЗ.

Межі відповідальності за шкоду, заподіяну внаслідок затримки. Відповідальність авіаперевізника за шкоду, заподіяну внаслідок затримки під час повітряного перевезення пасажирів будь-якими рейсами, обмежується сумою 5346 СПЗ (близько 214 000 грн) щодо кожного пасажира. Було - 4694 СПЗ

Відповідальність авіаперевізника у разі знищення, втрати, пошкодження або затримки перевезення зареєстрованого багажу обмежується сумою 1288 СПЗ (близько 52 000 грн). Було - 1131 СПЗ.

Крім того, виключено норму, що у разі виконання рейсів у нічний період доби авіаперевізник зобов'язаний забезпечити роботу довідки цілодобово.

avia.gov.ua

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали