1 квітня 2020 року Мін'юст наказом № 1307/5 вніс зміни до Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи з метою вдосконалення проведення державної реєстрації в електронній формі.
Наказ зареєстровано в Міністерстві юстиції 2 квітня 2020 року за № 323/34606 та набирає чинності з дня, наступного за днем його офіційного опублікування.
Скасовано обмеження щодо подання документів для державної реєстрації в електронній формі
Уточнено особливості проведення державної реєстрації за заявами в електронній формі
У випадку, якщо відповідно до закону для державної реєстрації передбачено подання нотаріально посвідченого документа та/або документа, що підтверджує реєстрацію юрособи - нерезидента в країні її місцезнаходження, та/або нотаріально засвідченої копії документа, що посвідчує особу, яка є кінцевим бенефіціарним власником юрособи, до заяви долучаються електронні копії таких документів, виготовлені шляхом сканування з накладенням кваліфікованого електронного підпису заявника.
Заява та документи для державної реєстрації в електронній формі мають відповідати вимогам, встановленим законами «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
За результатом реєстрації заяви заявнику надається код доступу до результатів розгляду відповідних документів.
Моментом прийняття заяви та документів для державної реєстрації в електронній формі вважається дата і час реєстрації заяви у Єдиному державному реєстрі.
Реєстрація заяв в електронній формі проводиться в порядку черговості їх надходження, у тому числі з урахуванням заяв, що подаються в паперовій формі.
Щодо плати
Плата за надання адміністративних послуг здійснюється заявником через Інтернет з використанням платіжних систем та/або програмних засобів Єдиного державного вебпорталу електронних послуг. Документ про сплату адміністративного збору не подається, якщо така сплата зафіксована за допомогою програмних засобів зазначеного вебпорталу.
minjust.gov.ua