Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Мін'юст удосконалив порядок реєстрації юросіб та ФОПів

06.04.2020

1 квітня 2020 року Мін'юст наказом № 1307/5 вніс зміни до Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи з метою вдосконалення проведення державної реєстрації в електронній формі.

Наказ зареєстровано в Міністерстві юстиції 2 квітня 2020 року за № 323/34606 та набирає чинності з дня, наступного за днем його офіційного опублікування.

Скасовано обмеження щодо подання документів для державної реєстрації в електронній формі

  • виключено норму, згідно з якою документи для державної реєстрації змін до відомостей про юрособу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у зв'язку із зміною керівника юрособи, розміру статутного (складеного) капіталу (пайового фонду) або розміру частки кожного із засновників (учасників), а також інших випадків, передбачених законами, подавалися виключно у паперовій формі.
  • виключено положення, відповідно до якого у електронній формі заява та документи подаються заявником на порталі електронних сервісів.

Уточнено особливості проведення державної реєстрації за заявами в електронній формі

  • заява в електронній формі подається за умови підписання її заявником з використанням засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри та у випадках, передбачених законом, за умови оплати послуг за державну реєстрацію в повному обсязі;
  • заява в електронній формі подається заявником з долученням до неї оригіналів документів для державної реєстрації в електронній формі, передбачених законом.

У випадку, якщо відповідно до закону для державної реєстрації передбачено подання нотаріально посвідченого документа та/або документа, що підтверджує реєстрацію юрособи - нерезидента в країні її місцезнаходження, та/або нотаріально засвідченої копії документа, що посвідчує особу, яка є кінцевим бенефіціарним власником юрособи, до заяви долучаються електронні копії таких документів, виготовлені шляхом сканування з накладенням кваліфікованого електронного підпису заявника.

Заява та документи для державної реєстрації в електронній формі мають відповідати вимогам, встановленим законами «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».

За результатом реєстрації заяви заявнику надається код доступу до результатів розгляду відповідних документів.

Моментом прийняття заяви та документів для державної реєстрації в електронній формі вважається дата і час реєстрації заяви у Єдиному державному реєстрі.

Реєстрація заяв в електронній формі проводиться в порядку черговості їх надходження, у тому числі з урахуванням заяв, що подаються в паперовій формі.

Щодо плати

Плата за надання адміністративних послуг здійснюється заявником через Інтернет з використанням платіжних систем та/або програмних засобів Єдиного державного вебпорталу електронних послуг. Документ про сплату адміністративного збору не подається, якщо така сплата зафіксована за допомогою програмних засобів зазначеного вебпорталу.

minjust.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
16.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін Уряд подав до Ради законопроєкт про скасування актів виконаних робіт ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 05.09.2025 Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
17.09.2025
Чи враховується догляд за дитиною з інвалідністю віком сім років до страхового стажу
Особа доглядає дитину з інвалідністю віком сім років. Чи зарахують їй це період до страхового стажу, якщо вона працює? Більше за темою: Чи може батько дитини отримати компенсацію при звільнені за невикористану одноразову оплачувану відпустку при народженні дитини? Працівникові під час звільнення в...
17.09.2025
НБУ хоче оновити порядок автентифікації на платіжному ринку
Метою оновлення є зниження ризиків шахрайства та підвищення рівня надійності функціонування платіжної інфраструктури України, зокрема завдяки удосконаленню процесів автентифікації під час роботи у відкритому банкінгу. Більше за темою: Банківська таємниця: чи мають доступ податківці? Фінмоніторинг ...
17.09.2025
Держнагляд господарської діяльності планують змінити: законопроєкт
Пропонують змінити перевірки господарської діяльності. Що заплановано в новому законопроєкті? Більше за темою: Перевірки Держпраці під час воєнного стану: правила та нововведення Чи можуть податкові органи перевірити підприємця за його місцем проживання? У Верховній Раді зареєстровано законоп...
Кращі матеріали