Як подати до ПФУ е-відомості про працю підприємця, працівника, самозайнятої особи
Затверджено Порядок подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізособи-підприємця, фізособи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі (далі – відомості, Порядок). Відомості подаються страхувальником за працівників або самим працівником до ПФУ через вебпортал електронних послуг ПФУ в е-формі з накладанням кваліфікованого електронного підпису осіб, які подають інформацію: або у вигляді сканованих копій документів або в оцифрованому вигляді.
Електронні копії сторінок трудової книжки та документів про стаж виготовляються шляхом їх сканування. Скановані копії виготовляються в кольоровому форматі з оригіналів трудової книжки та документів про стаж; рекомендована роздільна здатність при скануванні – 300 dpi, формат зображення має бути jpg або pdf, розмір кожного файлу – не більше 1 Мб.
Електронний запис містить перелік таких відомостей про трудову діяльність працівника, як:
- найменування роботодавця або П. І. Б. та ідентифікаційний код або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та/або номер паспорта;
- періоди роботи, навчання, практики, служби, догляду, безробіття, стажування, сумісництва тощо;
- переведення з посади на іншу посаду або іншу роботу. Найменування посади, професії тощо;
- причина припинення трудових відносин, навчання, практики тощо (пункт, частина, стаття закону);
- вид документа, його номер і дата, на підставі якого внесено запис про початок та/або припинення: трудових відносин, навчання, практики, служби, догляду, безробіття, стажування тощо.
Якщо електронний запис створено з помилками та відправлено, формується новий електронний запис. Подані відомості про трудову діяльність працівника мають містити повну та достовірну інформацію.
Постанова правління ПФУ від 12.03.21 р. № 11-1 набуває чинності з 23.07.21 р. («Офіційний вісник України» від 13.07.21 р. № 53).
Коментарі до матеріалу