Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Голова Верховної Ради презентував журналістам можливості нового електронного парламенту

04.02.2016

Голова Верховної Ради України провів презентацію журналістам електронного парламенту, в рамках якої розповів про нові можливості системи та наочно показав принципи її роботи.

Електронний парламент передбачає низку нових можливостей, серед яких: доступні, розумні інтерфейси, які дозволять отримати будь-яку інформацію щодо роботи Верховної Ради, он-лайн контроль за роботою Парламенту та депутатів, а також можливість безпосереднього впливу на рішення самої Верховної Ради через сучасні інструменти електронних петицій, звернень та обговорень.

Впровадження Електронного парламенту у Верховній Раді відбувається за трьома етапами: технічне переозброєння, навчання народних депутатів та працівників Апарату Верховної Ради, а також промислова експлуатація.

Голова Парламенту зазначив, що в рамках реформи буде впроваджено персональний електронний кабінет народного депутата, що дозволить парламентарію дистанційно брати участь у роботі свого Комітету Верховної Ради, зокрема працювати з проектами законів і висновків, узгоджувати порядок денний, проводити дискусії, формувати спільний план дій тощо. Окрім того, у кабінеті буде сконцентрована уся аналітично-інформаційна база, необхідна депутату для прийняття рішень.

У майбутньому усі комітети Верховної Ради планується оснастити унікальним обладнанням з використанням новітніх програмно-апаратних рішень, за зразком зали, де відбувалася презентація. Нові технології дадуть можливість колективно, в  режимі електронної взаємодії,  працювати над законопроектами, в тому числі дозволить запровадити електронне голосування в комітетах, наголосив він.

Окрім того, будуть оновлені сайти Комітетів Верховної Ради, що передбачатиме публікацію стенограм, ведення електронного протоколу за прикладом запровадженого щодо пленарних засідань Верховної Ради, нові можливості роботи у процесі обговорення законопроектів громадянами та онлайн трансляції – "це повна інклюзивність процесу".

Вже найближчим часом Верховна Рада повністю перейде на безпаперову роботу та незабаром почнеться робота народних депутатів на їхніх персональних портативних пристроях.

Джерело: http://rada.gov.ua/news/Top-novyna/12...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
12.11.2025
З 1 січня 2026 року діятиме нова система КВЕД: що зараз робити бізнесу
Нова система класифікації видів економічної діяльності – розбираємось разом! Більше за темою: Зарядка електромобілів: який це КВЕД і чи потрібна ліцензія? Види діяльності: на що впливає КВЕД? Із 1 січня 2027 року Україна переходить на нову класифікацію видів економічної діяльності – NA...
29.09.2025
Оновлено План-графік проведення перевірок (26.09.2025)
ДПС внесла зміни в План-графік проведення документальних планових перевірок платників податків. Більше за темою: За який період може бути проведено планову податкову перевірку з огляду на призупинення строків давності? Допуск контролюючих органів до перевірки: покроковий алгоритм дій Чи можн...
08.10.2025
Оновлено Довідник умовних кодів товарів
ДПС опублікувала оновленний Довідник умовних кодів товарів. ДПС опублікувало оновлений Довідник умовних кодів товарів. Умовний код товару Назва товару 00101 житловий будинок 00102 будівля 00103 ...
Нове
26.12.2025
Документи, які набули чинності з 22 по 28 грудня 2025 року
Документи, які набули чинності цього тижня та стануть у нагоді при здійсненні господарської діяльності. Закон України від 03.06.2025 № 4465-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розвитку фінансової інклюзії в Україні» Закон України від 03.12.2025 № 46...
26.12.2025
Зміни в законодавстві з 22 по 26 грудня 2025 року
Добірка основних змін в законодавстві, які відбулися цього тижня ДПС затвердила План-графік проведення документальних перевірок на 2026 рік На наступний рік до нього включено: 3 140 юридичних осіб; 144 фінансових установ та постійних представництв нерезидентів; 1 016 ФОП; 258 юросіб – по...
26.12.2025
Планують спростити видачу висновку на транскордонне перевезення відходів
Реалізація постанови дасть змогу спростити механізм надання адміністративної послуги щодо видачі або надання відмови у видачі висновку на транскордонне перевезення відходів, що не є небезпечними, у інформаційній системі управління відходами, що є функціональним модулем Єдиної екологічної платформи &...
Кращі матеріали