Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Будівлі підприємств, які використовуються як офісні, є об’єктом обкладення податком на нерухоме майно

06.12.2023

Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків інформує, що відповідно до пп. 266.1.1 Податкового кодексу (далі – ПК) платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості. 

Відповідно до пп. 14.1.1291 ПК офісні будівлі (будівлі фінансового обслуговування, адміністративно-побутові будівлі, будівлі для конторських та адміністративних цілей) відносяться до об'єктів нежитлової нерухомості. 

Згідно з пп. 266.2.1 ПК об'єктом оподаткування є об'єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка. 

База оподаткування об'єктів нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи із загальної площі кожного окремого об'єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об'єкт (пп. 266.3.3 ПК). 

Підпунктом 266.2.2 ПК визначено перелік об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, які не є об'єктом оподаткування, до якого зокрема входять будівлі промисловості, віднесені до групи «Будівлі промислові та склади» (код 125) Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000 (далі – Класифікатор), що використовуються за призначенням у господарській діяльності суб'єктів господарювання, основна діяльність яких класифікується у секціях B–F КВЕД ДК 009:2010, та не здаються їх власниками в оренду, лізинг, позичку. 

Згідно з Класифікатором будівлі, що використовуються як приміщення для конторських та адміністративних цілей, в тому числі для промислових підприємств, належать до групи «Будівлі офісні» (код 122). 

Ураховуючи вищезазначене, будівлі, що використовуються як приміщення для конторських та адміністративних цілей, в тому числі для промислових підприємств, є об'єктом обкладення податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. 

Центральне МУ ДПС по роботі з ВПП 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
26.08.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Мін’юст закликає перереєструвати нерухомість, придбану до 2013 року Призупинення колективного договору в умовах воєнного стану: прийнято закон про нові умови Змінено Порядок оформлення та видачі військово-облікового документа Уряд планує запровадити щор...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
02.06.2025
Важливе у травні для платників ПДВ
Ознайомлюйтеся з важливими матеріалами для платників ПДВ у травні. Більше за темою: Спецпроєкт «ПДВ: ситуації з практики» Спецпроєкт «Електронне адміністрування ПДВ: правила, ризики, рішення» Спецпроєкт «Особливості оподаткування ПДВ в умовах воєнного часу»...
Нове
27.08.2025
Чи має право розлучена жінка на додаткову соцвідпустку як одинока мати
Ні, не має. Більше за темою: Скільки днів щорічної додаткової відпустки надавати працівниці, яка взяла під опіку двох дітей? Додаткова соціальна відпустка батьку двох дітей від різних матерів Одинока мати: трудові пільги та гарантії Одинока мати – це мати, у актовому записі про народження д...
27.08.2025
Чи поєднуються робота в офісі та дистанційна робота
Відповідно до ст. 602 КЗпП за погодженням між працівником і роботодавцем виконання дистанційної роботи може поєднуватися з виконанням працівником роботи на робочому місці в приміщенні чи на території роботодавця. Більше за темою: Дистанційна та надомна робота: чи є право на трудові пільги? Що має ...
27.08.2025
Чи можна збільшити робочий час неповнолітніх працівників на об’єктах критичної інфраструктури
Тривалість робочого часу неповнолітніх визначена ст. 51 КЗпП і не може перевищувати для працівників віком від 16 до 18 років – 36 годин на тиждень, для осіб віком від 15 до 16 років (учнів віком від 14 до 15 років, які працюють в період канікул) – 24 години на тиждень. Більше з...
Кращі матеріали