Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Введення до штату підприємства посади бухгалтера: роз’яснює Мінсоцполітики

Редакція

11.12.2017 1062 0 0

Мінсоцполітики у листі від 30.06.2017 р. №35210-07-10/17419 нагадала, що для забезпечення ведення бухгалтерського обліку підприємство самостійно обирає форми його організації, зокрема введення до штату підприємства посади бухгалтера або створення бухгалтерської служби на чолі з головним бухгалтером.

Основні функції головного бухгалтера або особи, на яку покладено ведення бухгалтерського обліку підприємства, визначені частиною сьомою статті 8 цього Закону.

Відповідно до завдань та обов'язків, передбачених кваліфікаційною характеристикою посади головного бухгалтера, згідно з Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженим наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 р. N 336, головний бухгалтер, зокрема, керує працівниками бухгалтерського обліку підприємства та розподіляє між ними посадові завдання та обов'язки, знайомить цих працівників із нормативно-методичними документами та інформаційними матеріалами, які стосуються їх діяльності, тобто, посада головного бухгалтера передбачає наявність підлеглих працівників.

Таким чином, законодавством не передбачено такої форми організації бухгалтерського обліку на підприємстві, як введення до штату підприємства посади головного бухгалтера без створення бухгалтерської служби.

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали