Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Відновлення в Реєстрі платників ПДВ: що з податковим кредитом?

01.08.2017

ДФС у листі від 29.06.2017 р. № 888/6/99-99-12-03-01-15/ІПК нагадала, що починаючи з наступного дня після дати виключення особи з Реєстру, зазначеної контролюючим органом у рішенні про анулювання реєстрації платника ПДВ, і до дати відновлення у Реєстрі, у такої особи відсутні обов’язок щодо складання податкових накладних та право на формування податкового кредиту і отримання бюджетного відшкодування ПДВ. Крім цього, така особа податкову звітність з ПДВ за цей період не подає.

При цьому у разі якщо у платника податку на дату виключення його з Реєстру обліковувалися товари/послуги, необоротні активи, суми податку за якими були включені до складу податкового кредиту, які не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності, такий платник податку в останньому звітному (податковому) періоді не пізніше дати виключення з Реєстру зобов'язаний був визначити податкові зобов'язання за такими товарами/послугами, необоротними активами, виходячи із звичайної ціни відповідних товарів/послуг чи необоротних активів та задекларувати їх у податковій декларації з ПДВ, поданій до контролюючого органу за останній звітний (податковий) період.

У разі відновлення особи у Реєстрі (у тому числі за рішенням судового органу, що набрало законної сили), така особа має право відкоригувати суми податкових зобов’язань, що були задекларовані у податковій декларації з ПДВ за останній звітний (податковий) період, шляхом подання до контролюючого органу уточнюючого розрахунку податкових зобов'язань з податку на додану вартість у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок.

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
09.12.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня ПФУ та Держпраці затвердили річні плани перевірок на 2026 рік Базова військова служба та трудові гарантії: пропонують нові зміни Кінцевий термін подачі трудових книжок до ПФУ пропонують відтермінувати Закон про Державний бюджет на 2026 рік прийнято Бізнес зм...
12.11.2025
З 1 січня 2026 року діятиме нова система КВЕД: що зараз робити бізнесу
Нова система класифікації видів економічної діяльності – розбираємось разом! Більше за темою: Зарядка електромобілів: який це КВЕД і чи потрібна ліцензія? Види діяльності: на що впливає КВЕД? Із 1 січня 2027 року Україна переходить на нову класифікацію видів економічної діяльності – NA...
08.10.2025
Оновлено Довідник умовних кодів товарів
ДПС опублікувала оновленний Довідник умовних кодів товарів. ДПС опублікувало оновлений Довідник умовних кодів товарів. Умовний код товару Назва товару 00101 житловий будинок 00102 будівля 00103 ...
Нове
15.12.2025
Засвідчення справжності підпису на документах: що важливо знати
Потреба завірення справжності підпису може виникнути, коли необхідно подати заяву, документи до установи, оформити дозвіл. Детальніше див. нижче. Більше за темою: Хто має право підписувати акти приймання-передачі виконаних робіт? Як підписати документ кваліфікованим електронним підписом? Процедура...
15.12.2025
Права людини: що змінюється в умовах воєнного стану
Розглянемо, які права громадян залишаються недоторканними під час воєнного стану; які права можуть бути тимчасово обмежені; як держава забезпечує захист прав людини під час війни. Більше за темою: Фінансова та статистична звітність: пауза-відтермінування на період воєнного стану вже не діє! Звільн...
15.12.2025
Як застосовувати нові норми ціноутворення в будівництві: роз’яснює Мінрозвитку
Щоб уникнути непорозумінь у документах, кошторисах і закупівлях під час воєнного стану, формуються зрозумілі, єдині правила для всіх учасників ринку. Докладніше див. нижче. Більше за темою: Укладаємо договір підряду на будівництво офісу Будівництво господарським способом: які документи потрібно оф...
Кращі матеріали