• Швидкий пошук надійних рішень
    і практичної інформації

Uteka

Я шукаю...

Де шукати:

розширений пошук
Отримайте доступ до більше 2 мільйонів готових рішень, публікацій та оглядів
Оформити
передплату

Питання розрахунків підприємства з працівником, який придбав за власні кошти товари для підприємства

ред. Uteka.ua

13.10.2016 218 0 0

Національний банк України розглянув лист від 14.09.2016 р. N 18-0005/76945 щодо питання розрахунків підприємства з працівником, який придбав за власні кошти товари для підприємства

Якщо фізична особа здійснює придбання товарів (робіт, послуг) на користь підприємства за власні готівкові кошти, то таке підприємство має керуватись, зокрема, вимогами статей 1159 та 1160 Цивільного кодексу України, які передбачають відшкодування витрат підприємством, у разі якщо придбані товари (роботи, послуги) своєчасно та у повному обсязі оприбутковані та відображені у бухгалтерському обліку підприємства. Спори, що виникають між підприємством та працівником щодо відшкодування витрат, вирішуються у судовому порядку.

Що стосується операцій з надання поворотної фінансової допомоги, то слід зазначити таке. Поворотна фінансова допомога визначається як сума коштів, що надійшла платнику податків у користування за договором без оплати за таке користування та є обов'язковою до повернення. На нашу думку, для цілей оподаткування ознаками операцій з надання фінансової допомоги мають бути добровільність відносин позики на підставі договору; користування наданими коштами платником податків - позичальником; безоплатність такого користування та поворотність. У той же час слід звернути увагу, що надання роз'яснень норм податкового законодавства здійснюється органами Державної фіскальної служби України та Міністерством фінансів України у порядку, визначеному статтею 52 Податкового кодексу України.

 

Лист НБУ від 14.09.2016 р. N 18-0005.docx

Завантажити

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали