Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

В регіонах ДПС відкрила 20 Офісів податкових консультантів

09.09.2025

ДПС відкрила в регіонах 20 Офісів податкових консультантів для підтримки платників податків.  

«Презентували важливий для бізнесу і для кожного платника податків держави проєкт – Офіс податкових консультантів. Дуже вдячна, що ідею ДПС підтримали Міністр фінансів Сергій Марченко та Міністр економіки, довкілля та сільського господарства Олексій Соболев. Це ще один приклад, що влада спільно думає, як підтримати кожного платника, який сьогодні підтримує країну та наповнює бюджет», – розповіла в. о. Голови ДПС Леся Карнаух.   

Офіси відкрили одночасно у 20-ти регіонах нашої країни, крім Донецької, Луганської, Сумської, Запорізької, Херсонської областей та АРК Крим. Як тільки дозволятиме безпекова ситуація – такі Офіси з'являться і там. Бо дбаємо насамперед і про безпеку наших людей.  

Леся Карнаух розповіла, що ідея відкрити Офіси виникла після того, як свою ефективність показали консультаційні центри з питань ризиків. Їх організували для того, щоб допомогти бізнесу розібратися в питаннях розблокування податкових накладних та ризиковості підприємств. 

«В режимі телемосту відкрили одразу всі Офіси. Наживо поспілкувалися з підприємцями. Загалом до заходу долучилися майже 230 представників бізнесу. Офіс податкових консультантів – це не чергові кабінети чи вивіски. Це мережа пунктів турботи – де підприємець, ФОП чи громадянин може отримати пораду, що зекономить йому час, гроші й нерви. Головне – це спілкування віч-на-віч. Консультант та відвідувач. Принципи роботи дуже прості: увага, повага, довіра. Всі консультації безкоштовні», – додала Леся Карнаух. 

У кожному регіоні вже сформовані і стали до роботи команди. У кожному Офісі працюватиме не менше 6 фахівців. Всього до роботи Офісів залучено майже 1,5 тисячі податківців. Вони надаватимуть консультації за такими напрямами:  

  • оподаткування фізосіб та юридичних осіб, 
  • електронні сервіси та звітність, 
  • податкові спори,  
  • податковий аудит, 
  • фактичні перевірки та законодавство щодо РРО/ПРРО, 
  • контроль за обігом підакцизних товарів,  
  • зупинення реєстрації ПН / РК,  
  • погашення податкового боргу та заборгованості з ЄСВ, 
  • надання кваліфікованих електронних довірчих послуг, 
  • трансфертне ціноутворення. 

Мета ДПС – допомогти кожному платнику податків ухвалювати правильні рішення і допомагати бізнесу рухатися вперед без страху й помилок. Бо як показала практика питань до податкової дуже багато. Іноді бізнесу бракує знань і ресурсів для впевненого виконання податкових зобов’язань, іноді громадяни не знають як правильно сплатити той чи інший податок. Тому як уникнути таких помилок та розібратися в складних податкових питаннях маємо допомогти саме ми – податківці. По суті, Офіси податкових консультантів – це комплаєнс-менеджери для кожного. 

«Що ми очікуємо? Очікуємо підвищення податкової грамотності, зменшення кількості спорів і штрафів, зростання добровільної сплати податків. А головне – зростання довіри до податкової. Бо лише реальна співпраця влади та бізнесу дає результат. Кожен платник має знати, що він важливий. Що про нього піклуються», – наголосила Леся Карнаух. 

ДПС

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
09.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (накази від 15.07 та 17.07.2025) Зміни в зарплаті «підакцизних» СГ із 1 жовтня 2025 року: Закон опубліковано У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт щодо змін у законодавстві про мобілізацію...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
09.09.2025
Особливості оформлення довіреності: що слід знати
Розглянемо, хто відповідно до законодавства має право засвідчувати довіреності, які вимоги до змісту та форми довіреності, який термін довіреності, що таке припинення представництва щодо довіреності та скасування довіреності, право представника відмовитися від вчинення дій, визначених довіреністю, р...
09.09.2025
Вплив законодавства з охорони праці на трудове та професійне навчання
Якщо навчальний заклад має майстерні, лабораторії, цеха, в яких може застосовуватися трудове навчання та праця, то чи мають бути обов’язковими нормативно-правові акти з охорони праці? Більше за темою: Інструкція з охорони праці для працівників офісу Інструкція з охорони праці для студентів, ...
09.09.2025
Порядок розробки та реєстрації колективних договорів
Чи закінчуються строки дії колективного договору? Чи буде він чинним і після , чи слід приймати новий колективний договір? Більше за темою: Відпустки, святкові та вихідні дні у воєнний період: що прописати в колективному договорі Витяг з колективного договору, де передбачено встановлення гнучкого ...
Кращі матеріали