Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

В регіонах ДПС відкрила 20 Офісів податкових консультантів

09.09.2025

ДПС відкрила в регіонах 20 Офісів податкових консультантів для підтримки платників податків.  

«Презентували важливий для бізнесу і для кожного платника податків держави проєкт – Офіс податкових консультантів. Дуже вдячна, що ідею ДПС підтримали Міністр фінансів Сергій Марченко та Міністр економіки, довкілля та сільського господарства Олексій Соболев. Це ще один приклад, що влада спільно думає, як підтримати кожного платника, який сьогодні підтримує країну та наповнює бюджет», – розповіла в. о. Голови ДПС Леся Карнаух.   

Офіси відкрили одночасно у 20-ти регіонах нашої країни, крім Донецької, Луганської, Сумської, Запорізької, Херсонської областей та АРК Крим. Як тільки дозволятиме безпекова ситуація – такі Офіси з'являться і там. Бо дбаємо насамперед і про безпеку наших людей.  

Леся Карнаух розповіла, що ідея відкрити Офіси виникла після того, як свою ефективність показали консультаційні центри з питань ризиків. Їх організували для того, щоб допомогти бізнесу розібратися в питаннях розблокування податкових накладних та ризиковості підприємств. 

«В режимі телемосту відкрили одразу всі Офіси. Наживо поспілкувалися з підприємцями. Загалом до заходу долучилися майже 230 представників бізнесу. Офіс податкових консультантів – це не чергові кабінети чи вивіски. Це мережа пунктів турботи – де підприємець, ФОП чи громадянин може отримати пораду, що зекономить йому час, гроші й нерви. Головне – це спілкування віч-на-віч. Консультант та відвідувач. Принципи роботи дуже прості: увага, повага, довіра. Всі консультації безкоштовні», – додала Леся Карнаух. 

У кожному регіоні вже сформовані і стали до роботи команди. У кожному Офісі працюватиме не менше 6 фахівців. Всього до роботи Офісів залучено майже 1,5 тисячі податківців. Вони надаватимуть консультації за такими напрямами:  

  • оподаткування фізосіб та юридичних осіб, 
  • електронні сервіси та звітність, 
  • податкові спори,  
  • податковий аудит, 
  • фактичні перевірки та законодавство щодо РРО/ПРРО, 
  • контроль за обігом підакцизних товарів,  
  • зупинення реєстрації ПН / РК,  
  • погашення податкового боргу та заборгованості з ЄСВ, 
  • надання кваліфікованих електронних довірчих послуг, 
  • трансфертне ціноутворення. 

Мета ДПС – допомогти кожному платнику податків ухвалювати правильні рішення і допомагати бізнесу рухатися вперед без страху й помилок. Бо як показала практика питань до податкової дуже багато. Іноді бізнесу бракує знань і ресурсів для впевненого виконання податкових зобов’язань, іноді громадяни не знають як правильно сплатити той чи інший податок. Тому як уникнути таких помилок та розібратися в складних податкових питаннях маємо допомогти саме ми – податківці. По суті, Офіси податкових консультантів – це комплаєнс-менеджери для кожного. 

«Що ми очікуємо? Очікуємо підвищення податкової грамотності, зменшення кількості спорів і штрафів, зростання добровільної сплати податків. А головне – зростання довіри до податкової. Бо лише реальна співпраця влади та бізнесу дає результат. Кожен платник має знати, що він важливий. Що про нього піклуються», – наголосила Леся Карнаух. 

ДПС

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
02.12.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Держпраці затвердила нові нормативно-правові акти з охорони праці Оновлено показники середньої зарплати за 2025 рік, яка враховується для обчислення пенсії Планують затвердити примірні форми та описи уніфікованих форм типових документів, що створюються під час...
12.11.2025
З 1 січня 2026 року діятиме нова система КВЕД: що зараз робити бізнесу
Нова система класифікації видів економічної діяльності – розбираємось разом! Більше за темою: Зарядка електромобілів: який це КВЕД і чи потрібна ліцензія? Види діяльності: на що впливає КВЕД? Із 1 січня 2027 року Україна переходить на нову класифікацію видів економічної діяльності – NA...
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
Нове
02.12.2025
Який перелік РРО/ПРРО зазначає СГ у заяві на внесення змін до відомостей Єдиного реєстру з обігу алкоголю та тютюну
В заяві на внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі ліцензіатів та місць обігу пального, зазначається оновлений перелік фіскальних номерів. В заяві на внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі ліцензіатів з виробництва та обігу спирту етилового, спиртових дистиля...
02.12.2025
Чи перевіряє ДПС код КВЕД, обраний ФОП у разі застосування спрощеної системи оподаткування
ДПС перевіряє код КВЕД. При цьому ДПС не веде розподіл визначених КВЕД ДК 009:2010 видів економічної діяльності по видах діяльності, які можуть або не можуть здійснювати ФОП – єдинники першої – третьої груп. Більше за темою: Зарядка електромобілів: який це КВЕД і чи потрібна ліцензія? ...
02.12.2025
Як заповнити поле «час» графи «Дата та час виявлення несправностей» Повідомлення про виявлення несправностей ПРРО
Значення поля «час» необхідно заповнювати в наступному форматі, наприклад «17:45:00», де 17 – години, 45 – хвилини, 00 – секунди. Більше за темою: Розрахунки за місцем реєстрації постачальника та вдома в замовника: як зареєструвати РРО/ПРРО У якому розмірі...
Кращі матеріали