Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Втрата/пошкодження особистого ключа КЕП або печатки: алгоритм дій

Роз’яснення
19.02.2025

Якщо користувач втратив/пошкодив особистий ключ кваліфікованого електронного підпису (печатки) або забув пароль до нього, він повинен звернутись до найближчого представництва Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС. 

При цьому необхідно подати заяву про зміну статусу кваліфікованого сертифіката та новий комплект реєстраційних документів (для отримання нових кваліфікованих сертифікатів відкритого ключа).

З інформацією щодо режиму роботи, розміщення пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації) користувачів КНЕДП ДПС, можна ознайомитися на офіційному інформаційному ресурсі КНЕДП ДПС у розділах: 

  • «Головна»/«Контакти»/«Пункти обслуговування»;
  • або «Головна»/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Пункти обслуговування».

ДПС


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
08.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Уряд пропонує розшири категорії громадян, які мають право на відстрочку Держпраці перевірятиме роботодавців на предмет мобінгу: законопроєкт підписаний ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 27.06.2025 Які податки планує збільшити ...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
11.07.2025
Що робити у разі виявлення помилок у даних після автоматичної постановки на військовий облік
Автоматична постановка на військовий облік заощаджує час військовозобовʼязаним, оскільки їм не треба стояти в чергах, збирати папери та проходити військово-лікарську комісію. Більше за темою: Дорогою на роботу працівника забрали до ТЦК: дії роботодавця В Україні діє механізм, який дозволяє ста...
11.07.2025
Виплата неприбутковою організацією матдопомоги, допомоги на лікування, надання позик: чи виключать за це з Реєстру
Розглянемо, чи є підставою для виключення неприбуткової організації з Реєстру неприбуткових установ та організацій надання своїм засновникам (учасникам), членам такої організації, працівникам матеріальну допомогу або здійснення виплат на потреби учасників (лікування, надання позик тощо). Більше за&n...
11.07.2025
Лист ПФУ: Щодо врахування лікарняних до виплат заброньованих працівників
ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ   ЛИСТ   від 27.06.2025 р. № 2800-060202-8/42767   (Витяг)   Пенсійний фонд України, розглянувши ваше звернення [...], повідомляє.     Статтею 20 розділу V Закону України від 08.07.2010 № 2464-VI "Про збір та облік єдиного внеску на з...
Кращі матеріали