Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Програмні РРО: реєстрація, перереєстрація, скасування реєстрації

19.08.2020

Реєстрація (перереєстрація, скасування реєстрації) ПРРО здійснюється у такому порядку.

Суб’єкт господарювання, який має намір зареєструвати ПРРО, повинен перебувати на обліку в контролюючому органі. Також на обліку має перебувати його господарська одиниця, де буде використовуватись ПРРО, про яку СГ повідомляє контролюючий орган шляхом подання повідомлення за формою 20-ОПП.

Після установки програмного рішення (у тому числі безкоштовного) на відповідний пристрій ПРРО підлягає реєстрації відповідно до Порядку реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 23.06.2020 № 317 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року № 547», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 07.07.2020 за № 635/34918, який набрав чинності  01 серпня 2020 року.

Для реєстрації ПРРО складається заява за формою № 1-ПРРО (форма J/F 1316602). Заява в електронній формі подається на фіскальний сервер засобами Електронного кабінету або засобами Єдиного вікна подання електронної звітності.

Фіскальним сервером здійснюється автоматизована обробка заяви, за результатами якої ПРРО реєструється або формується відмова в реєстрації ПРРО.

При реєстрації кожному ПРРО автоматично формується і присвоюється фіскальний номер, який є унікальним числовим порядковим номером реєстраційного запису в Реєстрі ПРРО, не змінюється при перереєстрації ПРРО і зберігається за ПРРО до дати скасування його реєстрації.

Датою реєстрації ПРРО є дата формування фіскального номера ПРРО.

Також для роботи ПРРО необхідно надати дані сертифікатів електронних підписів і/або печаток. Такі дані вносяться до Реєстру на підставі поданого суб'єктами господарювання в електронній формі Повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого ключа (для повідомлень щодо сертифікатів відкритих ключів, які застосовуються в ПРРО) (форма J/F 1391801) із зазначенням ідентифікатора ключа.

Суб'єкти господарювання повинні застосовувати тільки переведені у фіскальний режим роботи ПРРО.

Для переведення ПРРО в фіскальний режим роботи проводиться відкриття робочої зміни на такому ПРРО шляхом формування та направлення на фіскальний сервер Повідомлення про відкриття змін ПРРО (форма J/F 1316801) в електронному вигляді. Таке повідомлення реєструється фіскальним сервером шляхом присвоєння йому номера, який є номером зміни, ця інформація надходить заявнику у квитанції .

На одному ПРРО може бути відкрита одночасно тільки одна зміна. При цьому дозволяється відкрити нову зміну за умови закриття попередньої.

Для закриття робочої зміни формується фіскальний звітний чек/ фіскальний звіт за таку зміну і направляється на реєстрацію на фіскальний сервер. Протягом однієї зміни може бути сформований один фіскальний звітний чек/фіскальний звіт.

Протягом робочої зміни ПРРО працює в режимі онлайн-обміну даними з фіскальним сервером і в цьому режимі забезпечує одноразове занесення на фіскальний сервер даних щодо кожної окремої розрахункової операції, виконаної в готівковій та / або в безготівковій формі.

На період відсутності зв’язку між фіскальним сервером і ПРРО розрахункові операції проводяться в режимі офлайн, що може тривати 36 годин поспіль.

У такому випадку фіскальні номери розрахунковому документу присвоюють ПРРО. Ці фіскальні номери надаються кожному ПРРО під час реєстрації із діапазону фіскальних номерів, що сформовані фіскальним сервером. Автоматично надається 2000 номерів. Така кількість може бути збільшена у разі, якщо суб’єкт господарювання у реєстраційній заяві проставив відповідну позначку.

Суб’єкт господарювання може використовувати фіскальні номери із діапазону фіскальних номерів не більше 168 годин протягом місяця.

За бажанням на період відсутності зв’язку суб’єкт господарювання може застосовувати класичний РРО, який реєструється та застосовується у встановленому порядку.

При обміні валюти режим офлайн не застосовується!

poltava.tax.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
11.11.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Мінфін відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 30.10.2025 Президент підписав Закон щодо бронювання працівників з проблемними ВОД Прийнято Закон щодо обґрунтування видачі листків непрацездатності Верховна Рада прийняла за основу законопр...
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
08.10.2025
Оновлено Довідник умовних кодів товарів
ДПС опублікувала оновленний Довідник умовних кодів товарів. ДПС опублікувало оновлений Довідник умовних кодів товарів. Умовний код товару Назва товару 00101 житловий будинок 00102 будівля 00103 ...
Нове
17.11.2025
Яким буде курс шагу до копійки – Комітет ВР підтримав законопроєкт
До кінця 2025 року планується виготовити 20 млн монет номіналом 50 шагів. 50 копійок не вилучають одразу. Під час перехідного періоду в обігу одночасно діятимуть і копійка, і шаг. Більше за темою: Розмінна монета: як вести бухгалтерський облік на субрахунку 308? Комітет ВР з питань державної в...
17.11.2025
Впровадження е-ТТН: розпочато тестування операторів електронного документообігу
До травня 2026 року планується впровадження актів коригування ТТН у системі, а до кінця 2026 року – впровадження набору спеціальних форм е-ТТН та завершення повної модернізації Системи е-ТТН. Більше за темою: Товарно-транспортна накладна: заповнення, відповідальність, ризики Обов’язков...
17.11.2025
Як через єДозвіл працює оформлення декларацій на відповідність МТБ вимогам з охорони праці
Платформа «єДозвіл» спростила отримання дозвільних документів для бізнесу. Більше за темою: Охорона праці: права працівників, обов’язки роботодавця, служба охорони праці Чи можна укласти договір цивільно-правового характеру з фахівцем з охорони праці Електронний обіг документів ...
Кращі матеріали