Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

У разі ліквідації чи реорганізації потрібно звернутися до ПФУ

Роз’яснення
27.03.2025

До фахівців Головного управління протягом січня ‒ березня 2025 року звернулись 52 страхувальники області, які вирішили реорганізувати своє підприємство, з них 27 – з метою ліквідації.

Регулює відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, Закон від 15.05.2003 № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (далі – Закон № 755).

Інформаційна взаємодія між Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та інформаційними системами державних органів, зокрема, Пенсійного фонду України, здійснюється за допомогою електронних комунікацій.

Які відомості отримує Пенсійний фонд України?

Про проведення реєстраційної дії щодо державної реєстрації: рішення про припинення шляхом ліквідації/реорганізації юридичної особи та проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.

Які дії Пенсійного фонду України?

При проведенні заходів, пов’язаних з ліквідацією або реорганізацією платника, органи ПФУ:

  • організовують та планують їх таким чином, щоб вимоги щодо сплати платежів, контроль за справлянням яких здійснюють органи ПФУ, були сформовані і отримані особою, відповідальною за погашення грошових зобов’язань платника, не пізніше строку, визначеного для заявлення кредиторами своїх вимог. Тобто, не менше двох і не більше шести місяців з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи (ч. 5 ст. 105 Цивільного кодексу);
  • забезпечують передачу відомостей до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відповідно до ч. 7 ст. 13 Закону № 755.

Важливо для страхувальника!

Платники, які вирішили ліквідуватися або реорганізуватися, у встановлені терміни звертаються до органів ПФУ для здійснення необхідних заходів відповідно до індивідуальних особливостей ведення фінансово-господарської діяльності, а саме:

  • використання найманої праці;
  • нарахування заробітної плати;
  • використання коштів Фонду на оплату листків непрацездатності;
  • стан розрахунків з Фондом загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття;
  • стан розрахунків з обов’язкових платежів, адмініструванням яких займаються органи ПФУ.

Але якщо платник у встановлені законодавством терміни не звернувся до органів ПФУ для проведення відповідних дій, державному реєстратору направляється повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення або реорганізації.

ГУ ПФУ в Кіровоградській області


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
17.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Яку інформацію зобов’язані подавати критично важливі підприємства до ПФУ Оприлюднено проєкт змін до НП(С)БО 12 До 20 червня підприємства мають подати до ТЦК інформацію про наявність транспортних засобів Зміна правил призупинення трудових договорів в умо...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
20.06.2025
Держгеокадастр забезпечив отримання НГО земельних ділянок на конкретну дату
Держгеокадастр забезпечив вдосконалення функціоналу щодо замовлення та формування витягів із технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок. Більше за темою: Зміна НГО ділянки: коли та як це впливає на податкові зобов’язання Чи потрібно щороку отримувати витяги п...
20.06.2025
З липня повертається індексація заробітної плати
Наростаючим підсумком лютого, березня, квітня та травня, у червні індекс споживчих цін становить 104,4 %, тобто поріг індексації вже перевищено. Більше за темою: Індексація зарплати: відповідаємо на гарячі запитання передплатників Держпраці інформує, що обчислення індексу споживчих цін для про...
19.06.2025
Перевіряємо трудову книжку перед скануванням: поради ПФУ
Перед скануванням необхідно перевірити записи у трудовій книжці. Більше за темою: Електронні та паперові трудові книжки: що краще обрати та як використовувати Трудова книжка втрачена чи зіпсована: як оформити дублікат В Україні триває перехід до електронного обліку трудової діяльності. Перед скан...
Кращі матеріали