Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

У разі ліквідації чи реорганізації потрібно звернутися до ПФУ

Роз’яснення
27.03.2025

До фахівців Головного управління протягом січня ‒ березня 2025 року звернулись 52 страхувальники області, які вирішили реорганізувати своє підприємство, з них 27 – з метою ліквідації.

Регулює відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, Закон від 15.05.2003 № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (далі – Закон № 755).

Інформаційна взаємодія між Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та інформаційними системами державних органів, зокрема, Пенсійного фонду України, здійснюється за допомогою електронних комунікацій.

Які відомості отримує Пенсійний фонд України?

Про проведення реєстраційної дії щодо державної реєстрації: рішення про припинення шляхом ліквідації/реорганізації юридичної особи та проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.

Які дії Пенсійного фонду України?

При проведенні заходів, пов’язаних з ліквідацією або реорганізацією платника, органи ПФУ:

  • організовують та планують їх таким чином, щоб вимоги щодо сплати платежів, контроль за справлянням яких здійснюють органи ПФУ, були сформовані і отримані особою, відповідальною за погашення грошових зобов’язань платника, не пізніше строку, визначеного для заявлення кредиторами своїх вимог. Тобто, не менше двох і не більше шести місяців з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи (ч. 5 ст. 105 Цивільного кодексу);
  • забезпечують передачу відомостей до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відповідно до ч. 7 ст. 13 Закону № 755.

Важливо для страхувальника!

Платники, які вирішили ліквідуватися або реорганізуватися, у встановлені терміни звертаються до органів ПФУ для здійснення необхідних заходів відповідно до індивідуальних особливостей ведення фінансово-господарської діяльності, а саме:

  • використання найманої праці;
  • нарахування заробітної плати;
  • використання коштів Фонду на оплату листків непрацездатності;
  • стан розрахунків з Фондом загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття;
  • стан розрахунків з обов’язкових платежів, адмініструванням яких займаються органи ПФУ.

Але якщо платник у встановлені законодавством терміни не звернувся до органів ПФУ для проведення відповідних дій, державному реєстратору направляється повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення або реорганізації.

ГУ ПФУ в Кіровоградській області


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
08.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Уряд пропонує розшири категорії громадян, які мають право на відстрочку Держпраці перевірятиме роботодавців на предмет мобінгу: законопроєкт підписаний ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 27.06.2025 Які податки планує збільшити ...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
11.07.2025
Якщо заборгованість із зарплати виплачується у липні 2025 року
Індекси для визначення компенсації зарплати за попередні періоди, яка виплачується у 2025 році Порядок нарахування та виплати компенсації заробітної плати, нарахованої у період з 01.01.01 р., затверджений постановою КМУ від 21.02.2001 № 159 (з урахуванням внесених змін постановами КМУ від 09.08.20...
11.07.2025
Що робити у разі виявлення помилок у даних після автоматичної постановки на військовий облік
Автоматична постановка на військовий облік заощаджує час військовозобовʼязаним, оскільки їм не треба стояти в чергах, збирати папери та проходити військово-лікарську комісію. Більше за темою: Дорогою на роботу працівника забрали до ТЦК: дії роботодавця В Україні діє механізм, який дозволяє ста...
11.07.2025
Виплата неприбутковою організацією матдопомоги, допомоги на лікування, надання позик: чи виключать за це з Реєстру
Розглянемо, чи є підставою для виключення неприбуткової організації з Реєстру неприбуткових установ та організацій надання своїм засновникам (учасникам), членам такої організації, працівникам матеріальну допомогу або здійснення виплат на потреби учасників (лікування, надання позик тощо). Більше за&n...
Кращі матеріали