Більше за темою:
Механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті Мінсоцполітики для виплати соціальних стипендій студентам (курсантам) закладів фахової передвищої та вищої освіти визначає Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виплати соціальних стипендій студентам (курсантам) закладів фахової передвищої та вищої освіти, затверджений постановою КМУ від 28.12.2016 № 1045 (далі – Порядок № 1045).
З 1 липня поточного року функції адміністрування ряду державних соціальних допомог здійснюють органи Пенсійного фонду. До їх числа належать і соціальні стипендії, які призначаються для фінансової підтримки студентів, що належать до соціально вразливих категорій, зокрема дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа до 23 років.
Відповідно до абзацу першого п. 8 Порядку № 1045:
Заклад освіти подає щомісяця до 5-го числа до органів Пенсійного фонду за місцезнаходженням закладу освіти у паперовій та/або електронній формі з накладенням керівником кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису відповідно до вимог Закону від 05.10.2017 № 2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», списки студентів (курсантів), яким призначено соціальну стипендію (разом із сумою індексації), за формою згідно з додатком до Порядку № 1045.
У зв’язку з цим, Пенсійним фондом реалізовано можливість подання закладами освіти відповідного звернення через електронний кабінет на вебпорталі.
Покроковий алгоритм дій для подання онлайн-заяви зі списком студентів (курсантів), для виплати соціальної стипендії:
Уповноважений представник закладу освіти повинен авторизуватись у кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду як юридична особа за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
1. У лівому боковому меню «Комунікації з ПФУ» обрати опцію «Заява від закладу освіти зі списком студентів (курсантів), яким призначено соціальну стипендію». Одразу користувач отримає інформаційне повідомлення про можливість подання переліку студентів (курсантів) шляхом завантаження файлу встановленого формату з активним посиланням на «Інструкцію». При натисненні на посилання «Інструкція» відкривається файл з переліком вимог до формування файлу з переліком студентів (курсантів), яку можна зберегти в pdf. форматі, натиснувши правою кнопкою миші на полі документу.
2. Заповнити онлайн-форму заяви:
Важливо! Поля, позначені зірочкою «*», є обов’язковими для заповнення.
3. У полі заяви «Учасники звернення» надано можливість внести інформацію про студентів (курсантів), які мають право на отримання соціальної стипендії. Для цього необхідно натиснути кнопку «Додати» та заповнити всі поля. По кожному студенту (курсанту) інформація заповнюється окремо.
У полі заяви «Сканкопії» надано можливість додати «Список студентів (курсантів) в форматі csv», тобто загальний список студентів (курсантів) можна набрати в «Excel», дотримуючись визначених назв полів, зберегти в форматі csv. та додати до заяви. Також у цьому полі заяви надано можливість додавання сканкопій інших підтверджуючих документів.
4. Після заповнення всіх реквізитів та додавання необхідних файлів натиснути кнопку «Сформувати заяву».
У разі наявності помилок система видасть інформаційну табличку з їх переліком. Також під полем, в даних якого виявлено помилку, відображається повідомлення, виділене червоним кольором.
Якщо заява заповнена вірно, то з’являється кнопка «Підписати та відправити до ПФУ».
Після успішного відправлення заяви до ПФУ з’являється інформаційна табличка, що запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ.
Результат обробки заяви територіальним органом Пенсійного фонду можна відслідковувати в меню «Мої зверення».
Пенсійний фонд