Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Порядок адміністративного оскарження рішень Комісії регіонального рівня

Роз’яснення
28.01.2025

Скарга на рішення комісії регіонального рівня подається платником ПДВ протягом 10 робочих днів, що настають за днем прийняття такого рішення.

Рішення комісії центрального рівня не підлягає адміністративному оскарженню та може бути оскаржено в судовому порядку.

Скарга повинна містити дані про:

  • найменування або прізвище, ім'я та по батькові платника податку, який подає скаргу;
  • індивідуальний податковий номер платника податку;
  • податковий номер або серію (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером паспорта);
  • номер та дату оскаржуваного рішення комісії регіонального рівня;
  • інформацію про причини незгоди платника податку з рішенням комісії регіонального рівня;
  • відомості про оскарження рішення комісії регіонального рівня в судовому порядку;
  • вимоги платника податку, який подає скаргу.

У разі подання скарги на рішення комісії регіонального рівня платник податку має право додати до скарги, зокрема, про неврахування таблиці даних платника ПДВ – пояснення та копії документів, які підтверджують інформацію, зазначену у таблиці даних платника ПДВ.

Відповідно до п. 101 Порядку розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, про неврахування таблиці даних платника ПДВ, про відповідність платника ПДВ критеріям ризиковості платника податку, затвердженого постановою КМУ від 11.12.2019 № 1165,  платник податку, який подав скаргу, має право брати участь у розгляді матеріалів скарги особисто або через свого представника в режимі відеоконференції для надання усних пояснень.

Скарга повинна містити дані, зокрема, про намір взяти участь у розгляді матеріалів скарги особисто або через свого представника в режимі відеоконференції.

Платнику податку не пізніше ніж за п’ять календарних днів до дати розгляду матеріалів скарги надсилається повідомлення щодо участі платника податку в режимі відеоконференції у розгляді матеріалів скарги із зазначенням дати, часу розгляду матеріалів скарги та відповідного посилання для підключення до відеоконференції (додаток 8) з використанням електронного кабінету технічними засобами електронних комунікацій.

Під час підключення до режиму відеоконференції платник податку зазначає в імені користувача виключно податковий номер або серію та номер паспорта платника податку, найменування платника податку – юридичної особи, прізвище, власне ім’я, по батькові фізичної особи – підприємця.

У разі коли платник податку (його представник), якому надіслано повідомлення, не забезпечив підключення до режиму відеоконференції у визначенні в повідомленні дату та час або такого платника податку неможливо ідентифікувати, скарга такого платника податків підлягає розгляду без його участі.

ГУ ДПС у Черкаській області


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
11.11.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Мінфін відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 30.10.2025 Президент підписав Закон щодо бронювання працівників з проблемними ВОД Прийнято Закон щодо обґрунтування видачі листків непрацездатності Верховна Рада прийняла за основу законопр...
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
08.10.2025
Оновлено Довідник умовних кодів товарів
ДПС опублікувала оновленний Довідник умовних кодів товарів. ДПС опублікувало оновлений Довідник умовних кодів товарів. Умовний код товару Назва товару 00101 житловий будинок 00102 будівля 00103 ...
Нове
17.11.2025
В який термін роботодавець отримує повідомлення про звернення потерпілого про нещасний випадок
В який термін заклад охорони здоров’я зобов’язаний передати повідомлення про звернення потерпілого про нещасний випадок?  Більше за темою: Нещасний випадок на підприємстві: як діяти В який термін заклад охорони здоров’я зобов’язаний передати повідомлення про звернення п...
17.11.2025
Хто може засвідчити довіреність на внесення змін у ДРФО за відсутності нотаріуса
Розглянемо, ким може бути засвідчена довіреність на проведення реєстрації/внесення змін у ДРФО та отримання картки платника податків, якщо у нотаріуса неможливо її засвідчити. Більше за темою: Договір доручення: складаємо правильно Ким може бути засвідчена довіреність на проведення реєстрації/внесе...
17.11.2025
За яких умов виробник електроенергії, який не має ліцензії, не є платником акцизного податку
Виробник електроенергії, який здійснює операції з реалізації електроенергії, виробленої кваліфікованими когенераційними установками та/або з відновлюваних джерел енергії до 5 МВт як активний споживач, який може здійснювати реалізацію електроенергії без отримання ліцензії на такий вид діяльності, не ...
Кращі матеріали