Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Порядок адміністративного оскарження рішень Комісії регіонального рівня

Роз’яснення
28.01.2025

Скарга на рішення комісії регіонального рівня подається платником ПДВ протягом 10 робочих днів, що настають за днем прийняття такого рішення.

Рішення комісії центрального рівня не підлягає адміністративному оскарженню та може бути оскаржено в судовому порядку.

Скарга повинна містити дані про:

  • найменування або прізвище, ім'я та по батькові платника податку, який подає скаргу;
  • індивідуальний податковий номер платника податку;
  • податковий номер або серію (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером паспорта);
  • номер та дату оскаржуваного рішення комісії регіонального рівня;
  • інформацію про причини незгоди платника податку з рішенням комісії регіонального рівня;
  • відомості про оскарження рішення комісії регіонального рівня в судовому порядку;
  • вимоги платника податку, який подає скаргу.

У разі подання скарги на рішення комісії регіонального рівня платник податку має право додати до скарги, зокрема, про неврахування таблиці даних платника ПДВ – пояснення та копії документів, які підтверджують інформацію, зазначену у таблиці даних платника ПДВ.

Відповідно до п. 101 Порядку розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, про неврахування таблиці даних платника ПДВ, про відповідність платника ПДВ критеріям ризиковості платника податку, затвердженого постановою КМУ від 11.12.2019 № 1165,  платник податку, який подав скаргу, має право брати участь у розгляді матеріалів скарги особисто або через свого представника в режимі відеоконференції для надання усних пояснень.

Скарга повинна містити дані, зокрема, про намір взяти участь у розгляді матеріалів скарги особисто або через свого представника в режимі відеоконференції.

Платнику податку не пізніше ніж за п’ять календарних днів до дати розгляду матеріалів скарги надсилається повідомлення щодо участі платника податку в режимі відеоконференції у розгляді матеріалів скарги із зазначенням дати, часу розгляду матеріалів скарги та відповідного посилання для підключення до відеоконференції (додаток 8) з використанням електронного кабінету технічними засобами електронних комунікацій.

Під час підключення до режиму відеоконференції платник податку зазначає в імені користувача виключно податковий номер або серію та номер паспорта платника податку, найменування платника податку – юридичної особи, прізвище, власне ім’я, по батькові фізичної особи – підприємця.

У разі коли платник податку (його представник), якому надіслано повідомлення, не забезпечив підключення до режиму відеоконференції у визначенні в повідомленні дату та час або такого платника податку неможливо ідентифікувати, скарга такого платника податків підлягає розгляду без його участі.

ГУ ДПС у Черкаській області


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
17.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Яку інформацію зобов’язані подавати критично важливі підприємства до ПФУ Оприлюднено проєкт змін до НП(С)БО 12 До 20 червня підприємства мають подати до ТЦК інформацію про наявність транспортних засобів Зміна правил призупинення трудових договорів в умо...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
20.06.2025
ДПС збільшує відшкодування ПДВ на 24 %
У травні 2025 року платникам податків відшкодовано 15,5 млрд грн. Це на 22,3 % (+2,8 млрд грн) більше, ніж у травні 2024 року. Більше за темою: Перевірка бюджетного відшкодування: строки зменшилися У січні – травні 2025 року платникам податків було відшкодовано 70,9 млрд грн ПДВ на поточ...
20.06.2025
Правові нюанси процедури банкрутства та ліквідації підприємств
Розглянемо, що таке неплатоспроможність, превентивна реструктуризація, судові процедури банкрутства, призначення арбітражного керуючого. Більше за темою: Ліквідація у зв’язку з банкрутством: правові аспекти Як використати процедуру банкрутства для стягнення боргу: практичні поради У суч...
20.06.2025
Послуги надано нерезиденту на території України: за яким курсом визначається база обкладення ПДВ при отриманні авансу
За офіційним курсом гривні до іноземних валют, який встановлено НБУ у попередній робочий день. Більше за темою: Особливості формування собівартості послуг За яким валютним (обмінним) курсом НБУ визначається база оподаткування ПДВ при отриманні попередньої (авансової) оплати в іноземній валюті ...
Кращі матеріали