Більше за темою:
Оскаржуємо рішення ДПС в адміністративному порядку: правила та строки
Подаємо клопотання про поновлення строку подання скарги на рішення про відмову в реєстрації ПН/РК
Скарга на рішення комісії регіонального рівня подається платником ПДВ протягом 10 робочих днів, що настають за днем прийняття такого рішення.
Рішення комісії центрального рівня не підлягає адміністративному оскарженню та може бути оскаржено в судовому порядку.
Скарга повинна містити дані про:
У разі подання скарги на рішення комісії регіонального рівня платник податку має право додати до скарги, зокрема, про неврахування таблиці даних платника ПДВ – пояснення та копії документів, які підтверджують інформацію, зазначену у таблиці даних платника ПДВ.
Відповідно до п. 101 Порядку розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, про неврахування таблиці даних платника ПДВ, про відповідність платника ПДВ критеріям ризиковості платника податку, затвердженого постановою КМУ від 11.12.2019 № 1165, платник податку, який подав скаргу, має право брати участь у розгляді матеріалів скарги особисто або через свого представника в режимі відеоконференції для надання усних пояснень.
Скарга повинна містити дані, зокрема, про намір взяти участь у розгляді матеріалів скарги особисто або через свого представника в режимі відеоконференції.
Платнику податку не пізніше ніж за п’ять календарних днів до дати розгляду матеріалів скарги надсилається повідомлення щодо участі платника податку в режимі відеоконференції у розгляді матеріалів скарги із зазначенням дати, часу розгляду матеріалів скарги та відповідного посилання для підключення до відеоконференції (додаток 8) з використанням електронного кабінету технічними засобами електронних комунікацій.
Під час підключення до режиму відеоконференції платник податку зазначає в імені користувача виключно податковий номер або серію та номер паспорта платника податку, найменування платника податку – юридичної особи, прізвище, власне ім’я, по батькові фізичної особи – підприємця.
У разі коли платник податку (його представник), якому надіслано повідомлення, не забезпечив підключення до режиму відеоконференції у визначенні в повідомленні дату та час або такого платника податку неможливо ідентифікувати, скарга такого платника податків підлягає розгляду без його участі.
ГУ ДПС у Черкаській області
Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm