Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Отримання платником акта камеральної перевірки

04.03.2024

ГУ ДПС у Вінницькій області нагадує, що за результатами камеральної перевірки у разі встановлення порушень складається акт у двох примірниках, який підписується посадовими особами такого органу, які проводили перевірку, і після реєстрації у контролюючому органі вручається або надсилається для підписання протягом трьох робочих днів платнику податків у порядку, визначеному ст. 42 Податкового кодексу (далі – ПК). Причому документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків (його представнику).

Звертаємо увагу, що листування контролюючих органів з платниками податків, зазначеними в абзаці першому п. 42.4 ПК, які подали заяву про бажання отримувати документ через електронний кабінет, а також з фінансовими агентами у випадках, визначених ПК, здійснюється засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог Закону від 22.05.2203 № 851-IV та Закону від 05.10.2017 № 2155-VIII (далі – Закони № 851, № 2155) шляхом надіслання документа в електронний кабінет з одночасним надісланням платнику податків на його електронну адресу (адреси) інформації про вид документа, дату та час його надіслання в електронний кабінет. Відтак, документ, надісланий контролюючим органом в електронний кабінет, вважається врученим платнику податків або фінансовому агенту, якщо він сформований з дотриманням вимог Закону № 851 та Закону № 2155 та є доступним в електронному кабінеті. На вимогу платника податків, який отримав документ в електронній формі, контролюючий орган надає такому платнику податків відповідний документ у паперовій формі протягом трьох робочих днів з дня надходження відповідної вимоги (у паперовій або електронній формі) платника податків.

Якщо платник податків не подав заяву про бажання отримувати документ через електронний кабінет, листування з платником податків здійснюється шляхом надіслання за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручаються платнику податків (його представнику).

Якщо пошта не може вручити платнику податків документ у зв’язку з відсутністю за місцезнаходженням посадових осіб платника податків, їхньою відмовою прийняти документ, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, документ вважається врученим платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причини невручення. Платник податків, якому був надісланий документ (ППР, податкова вимога, акта камеральної перевірки, лист, інший документ) у порядку, визначеному ст. 42 ПК, та який вважається належним чином врученим, має право отримати: 

  • оригінал документа, якщо платнику податків надіслано контролюючим органом такий документ в електронній формі; 
  • копію документа, якщо платнику податків надіслано контролюючим органом документ рекомендованим листом з повідомленням про вручення (у т. ч., якщо документ не був вручений та поштовою службою в повідомленні про вручення зазначено причини невручення) або вручено його особисто платнику податків (його представнику). 

ГУ ДПС у Вінницькій області

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
10.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Критичні для потреб ЗСУ підприємства зможуть бронювати 100 % працівників Розширено перелік підстав для завершення валютного нагляду за експортними операціями Рішенням суду позбавлено премії головну бухгалтерку: що стало причиною Парламент прийняв законопроєкт...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
13.06.2025
Виплати, пов’язані з оплатою праці: що це таке
Виплати, пов’язані з оплатою праці, – це виплати, віднесені до фонду оплати праці, а також до інших виплат, що не належать до цього фонду.  Більше за темою: Спецпроєкт «Форми та системи оплати праці: вибір, оформлення, застосування» Головне управління ДПС у Житомир...
13.06.2025
Змінилися засновники юридичної особи: коли потрібно повідомити ДПС
Відповідно до п. 66.1 Податкового кодексу (далі – ПК) підставами для внесення змін до облікових даних платників податків є, зокрема:  інформація органів державної реєстрації;  документально підтверджена інформація, що надається платниками податків.  Внесення змін до обліко...
13.06.2025
Чи обов’язково рішення загальних зборів оформлювати з використанням спеціальних бланків нотаріальних документів – лист Мін’юсту
Лист Мін’юсту від 10.06.2025 № 82123/Б-12175/8.4.4 Більше за темою: Чи має право голосу голова на загальних зборах, якщо в статуті не вказано, що він є членом фермерського господарства? Міністерство юстиції у листі від 10.06.2025 № 82123/Б-12175/8.4.4 надало роз’яснення щодо в...
Кращі матеріали