Чи потрібно вивести працівника зі штату при введенні нової штатної одиниці
Працівника переведено на іншу роботу. Для цього введена нова штатна одиниця. Як бути з попередньою штатною одиницею? Чи потрібно вивести цю одиницю зі штату?
Відповідно до ч. 3 ст. 64 Господарського кодексу підприємство (роботодавець) самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис.
Якщо на сьогодні посада, про яку йдеться у запитанні, є вакантною, і роботодавець не планує на цю посаду приймати працівника, то він має право вивести її зі штатного розпису. Оскільки посада вакантна, то жодних складнощів це не викликає, оскільки у такому разі роботодавець уникає процедури скорочення.
Якщо ж роботодавець планує працевлаштовувати на посаду працівника, то деякий час вона може бути вакантною. Але при цьому слід пам’ятати про обов’язковість подання інформації про попит на робочу силу (вакансії) в повному обсязі до Державної служби зайнятості.
Так, згідно з п. 4 ч. 3 ст. 50 Закону від 05.07.2012 № 5067-VI «Про зайнятість населення» роботодавці зобов’язані своєчасно та в повному обсязі подавати до центру зайнятості інформацію про попит на робочу силу (вакансії) незалежно від місцезнаходження по формі звітності № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)», затвердженою наказом Мінекономіки від 12.04.2022 № 827-22.
Форма № 3-ПН подається за наявності у роботодавця попиту на робочу силу (вакансії) не пізніше ніж через три робочі дні з дати відкриття вакансії. У будь-якому разі роботодавець за потреби може спочатку вивести таку посаду, а потім ввести, коли вона йому знадобиться.
ФПСУ
Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm
Коментарі до матеріалу