Не отримали квитанцію про реєстрацію звітів та накладних: що робити
Звертаємо увагу, що 14 - 16 листопада виникли збої у роботі сервера прямого з'єднання ДФС України, що призвело до відсутності квитанцій про реєстрацію звітів та накладних. Для того щоб отримати відсутні квитанції, необхідно виконати такі дії:
1). Виконайте налаштування: увійдіть у розділ Адміністрування - Параметри системи - Звітність та встановіть лише відмітку Електронну пошту.
Збережіть внесені зміни.
2) Виконайте повторну відправку документів. Для цього виділіть необхідні документи, на які очікуєте квитанції, натисніть правою кнопкою миші та оберіть опцію «Відправити знову». А потім виконайте прийом вхідних повідомлень, натиснувши клавішу F9 або .
Важливо! НЕ копіюйте документи!
3) Для автоматичного прийому квитанцій рекомендуємо автоматизувати прийом вхідних повідомлень. Для цього увійдіть в модуль Первинні документи - Автоматична обробка документів.
У вкладці Загальні налаштування виконайте налаштування та натисніть кнопку Запустити автоматичну обробку.
Такий модуль може працювати 24/7, тому рекомендуємо його залишати постійно ввімкненим.
http://www.visnuk.com.ua
Коментарі до матеріалу