Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Податківці надсилатимуть акти перевірок через Електронний кабінет

18.09.2017

З 9.09.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 21.07.2017 №657, яким внесено зміни до Порядку оформлення результатів документальних перевірок дотримання законодавства України з питань державної митної справи, податкового, валютного та іншого законодавства платниками податків – юридичними особами та їх відокремленими підрозділами.

Зазначений наказ був розроблений з метою адаптації положень Порядку оформлення результатів документальних перевірок дотримання законодавства України з питань державної митної справи, податкового, валютного та іншого законодавства платниками податків - юридичними особами та їх відокремленими підрозділами, який затверджено наказом Міністерства фінансів України від 28.08.2015 № 727 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26.10.2015 за № 1300/27745, до змін, що відбулися у законодавстві України.

Так,  Законом України від 21 грудня 2016 року № 1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» було внесено зміни до Податкового кодексу України, які дещо змінюють вимоги до оформлення контролюючими органами результатів перевірок, порядок і строки подання платниками податків заперечень на акти перевірок (додаткових документів), процедури їх розгляду контролюючим органом, а також порядок підписання документів посадовими особами контролюючих органів та листування з платниками податків.

У зв'язку з цим, до Порядку оформлення внесено відповідні зміни, зокрема:

   виключено норму щодо складання акта (довідки) перевірки виключно на паперовому носії (з метою надання можливості в подальшому надсилати акти через електронний кабінет платника податків (пункт 42.4 статті 42 Кодексу));

   передбачено порядок оформлення фактів відмови посадових (уповноважених) осіб платника податків розписатися у направленні (при проведенні перевірок дотримання законодавства з питань державної митної справи – у посвідченні) на проведення перевірки, фактів відмови у допуску до проведення перевірки (у зв'язку із змінами до пункту 81.1 статті 81 Кодексу);

  внесено зміни щодо порядку і термінів подання платниками податків заперечень до актів (довідок) перевірок та додаткових документів (5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання акта (довідки)) та їх розгляду органами ДФС  (терміни їх розгляду збільшено на 2 робочі дні) (у зв'язку із змінами до пункту 86.7 статті 86 Кодексу);

   внесено зміни щодо порядку винесення питань на розгляд комісії по спірних питаннях – доповнено можливістю їх винесення не лише під час перевірки або розгляду заперечень, а і у інших випадках (у разі необхідності).

Також до Порядку оформлення внесено інші зміни щодо удосконалення структури акта (довідки) перевірки та інформації, що підлягає відображенню в матеріалах перевірки.

Прийняття зазначеного Наказу дозволить удосконалити порядок оформлення органами ДФС матеріалів документальних перевірок платників податків – юридичних осіб та їх відокремлених підрозділів.

Наказ №657 опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 08.09.2017 №70.

Джерело: http://if.sfs.gov.ua/media-ark/news-a...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
13.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Держстат планує припинити ЄДРПОУ: розпочато обговорення Внесено зміни до Порядку проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 02.05.2025 Працівникам планують надати прав...
27.02.2025
Зберігання та використання пального на підприємстві у 2025 році: облік, податки та документальне оформлення
Марафон-2025: головні бухгалтерські акценти року У суб'єктів господарювання, які використовують у своїй діяльності транспортні засоби, інші машини та механізми, що споживають пальне, постійно виникають запитання, пов'язані з обліком і документальним оформленням операцій з таким пальним, а також зі з...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
Нове
16.05.2025
Контроль за роботою водіїв повинен здійснюватися незалежно від протяжності маршрутів та інших обставин
Відповідальність настає за невикористання картки водія та невиконання водієм обов'язку з роздрукування інформації на паперовому носії про режим роботи та відпочинок водія, або про недотримання водієм режиму праці та відпочинку. Укртрансбезпека інформує про судову практику Верховного Суду у справах щ...
16.05.2025
Як заповнити форму № 20-ОПП, якщо об’єкт оподаткування не має назви вулиці та номеру будинку
Для заповнення форми № 20-ОПП першоджерелом даних щодо об’єкта оподаткування, зокрема, щодо його місцезнаходження (адреси), є правовстановлювальні документи, які є актуальними на дату її подання. Більше за темою: Форма № 20-ОПП: правила подання та заповнення Яка інформація зазначається у...
16.05.2025
Оприлюднено судову практику щодо корпоративних спорів та корпоративних прав за 2024 рік
Зроблено аналіз судової практики розгляду справ щодо корпоративних спорів та корпоративних прав за 2024 рік. Східний апеляційний господарський суд здійснив аналіз судової практики розгляду справ щодо корпоративних спорів та корпоративних прав за 2024 рік. Зокрема, проаналізовано судову статистику, ...
Кращі матеріали