Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Кількість знаків після коми в графі 7 ПН

15.04.2019

В яких випадках в графі 7 податкової накладної може міститися більше двох знаків після коми?

Згідно з п. 201.2 ст. 201 Податкового кодексу України <...> (далі – ПКУ) форма та порядок заповнення податкової накладної затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Відповідно до п. 4 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.15 р. № 1307, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26.01.16 р. за № 137/28267 (далі – Порядок № 1307), усі графи податкової накладної, що мають вартісні показники, заповнюються в гривнях з копійками, крім випадків, визначених Порядком № 1307.

Водночас пунктом 16 Порядку № 1307 передбачено, що графа 7 заповнюється у гривнях з копійками, якщо інше не передбачено чинним законодавством.

При цьому, згідно з п. 44.1 ст. 44 ПКУ, для цілей оподаткування платники податків зобов’язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування та/або податкових зобов’язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. При цьому платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим п. 44.1 ст. 44 ПКУ.

Статтею 1 Закону України від 16 липня 1999 року № 996-ХІV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі – Закон № 996) визначено, що первинний документ – це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтвердження її здійснення.

У зв’язку з цим ціна товарів чи послуг, зазначена в податковій накладній, повинна відповідати ціні, зазначеній у первинних документах, якими супроводжується постачання товарів або надання послуг.

Разом з тим зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних податкова накладна, в якій вказано ціну постачання одиниці товару/послуги, яка містить після коми більше ніж два знаки, є підставою для формування податкового кредиту за умови відповідності іншим вимогам, що визначені в ПКУ.

ЗІР, категорія 101.15

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
12.08.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 01.08.2025 Із 6 серпня ДПС змінює кваліфіковані сертифікати для підписання повідомлень: завантажте нові Кабмін пропонує зміни до Закону про бухоблік щодо запровадження звітності із сталого розв...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
12.08.2025
Коли нотаріус приймає у депозит грошові суми та цінні папери
Розглянемо таку нотаріальну дію нотаріусів як прийняття в депозит грошових сум та цінних паперів: заява боржника, способи внесення грошових сум у депозит нотаріуса, документи, що підтверджують вклад боржника, плата за прийняття в депозит нотаріуса грошових сум та цінних паперів тощо. Більше за темою...
12.08.2025
Чи потрібно звертатися до ПФУ новому керівнику для доступу на вебпорталі як страхувальнику
У разі наявності права підпису від імені страхувальника та якщо дані податкового номера і коду ЄДРПОУ в останньому звіті збігаються з даними сертифіката КЕП, авторизація відбувається автоматично та звертатися окремо не потрібно. Більше за темою: Чи потрібно зазначати в електронному документі посаду...
12.08.2025
Трудові відносини з іноземцями та особами без громадянства
Плануєте працевлаштування осіб без громадянства чи іноземців? Якими нормами законодавства слід користуватися в таких ситуаціях? Більше за темою: Працевлаштування іноземців: нюанси оформлення Зміни щодо працевлаштування іноземців та осіб без громадянства: що потрібно врахувати роботодавцю Працевлаш...
Кращі матеріали