Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Який статус відповідей, що надаються Контакт-центром ДПС факсом, телефоном, електронною поштою

01.05.2024 12 0 0

Контакт-центр ДПС надає тільки уніфіковані відповіді на запитання платників податків. 

Відповіді, отримані платниками податків від Контакт-центру факсом, телефоном, електронною поштою, носять інформаційно-довідковий характер. 

Відповідно до пп. 14.1.1721 Податкового кодексу (далі – ПК) індивідуальна податкова консультація (далі – ІПК) – роз’яснення контролюючого органу, надане платнику податків щодо практичного використання окремих норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган, та зареєстроване в єдиному реєстрі ІПК. 

Підпунктом 41.1.1 ПК визначено, що контролюючими органами, зокрема, є податкові органи (центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, його територіальні органи) – щодо дотримання законодавства з питань оподаткування (крім випадків, визначених пп. 41.1.2 ПК), законодавства з питань сплати ЄСВ, а також щодо дотримання іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, чи його територіальні органи. 

За зверненням платників податків у паперовій або електронній формі контролюючий орган, визначений пп. 41.1.1 ПК, надає їм безоплатно ІПК із питань практичного застосування окремих норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на такий контролюючий орган, протягом 25 календарних днів, що настають за днем отримання такого звернення даним контролюючим органом (абзац перший п. 52.1 ПК).  

ІПК має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію (п. 52.2 ПК). 

За вибором платника податків ІПК надається в усній, у паперовій або електронній формі. ІПК, надана у паперовій або електронній формі, обов’язково повинна містити назву – індивідуальна податкова консультація, реєстраційний номер в єдиному реєстрі індивідуальних податкових консультацій, опис питань, що порушуються платником податків, з урахуванням фактичних обставин, зазначених у зверненні платника податків, обґрунтування застосування норм законодавства та висновок з питань практичного використання таких норм законодавства (п. 52.3 ПК). 

Згідно з абзацами першим – третім п. 52.4 ПК, ІПК надаються: 

  • в усній формі – контролюючим органом, визначеним пп. 41.1.1 ПК, а також державними податковими інспекціями; 
  • у паперовій та електронній формах – контролюючим органом, визначеним пп. 41.1.1 ПК, крім державних податкових інспекцій. 

Територіальний орган центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, зобов’язаний надіслати центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, ІПК протягом 15 календарних днів, що настають за днем отримання звернення платника податків на отримання ІПК, для розгляду питання про внесення відомостей про таку консультацію до єдиного реєстру ІПК, про що повідомляє платнику податків у порядку, визначеному ст. 42 ПК (абзац перший п. 52.5 ПК). 

ГУ ДПС у Запорізькій області


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали