Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як зараховується страховий стаж у разі роботи з неповним робочим тижнем

Роз’яснення

25.03.2025 22 0 0

Якщо на підприємстві простій,  або запроваджено неповний робочий тиждень, роботодавець не звільняється від сплати обов’язкових платежів і частки заробітної плати.

Страховий стаж зараховується, коли роботодавець сплачує за працівника страховий внесок не менше мінімального. Якщо він не сплачується або сплачується не повною мірою, стаж зараховується пропорційно.

Слід розуміти: якщо  підприємство вирішить призупинити трудові відносини, припиниться не тільки виплата зарплати, а й страхових внесків.

Про фактично сплачені страхові внески можна дізнатися у Державному реєстрі застрахованих осіб (замовити та роздрукувати довідку ОК-5). Цю довідку можна сформувати через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду, портал «Дія» або отримати у сервісному центрі Фонду, незалежно від місця проживання.

ПФУ


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали