Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як завантажити інформацію про лікарняні з програми бухобліку до заяви-розрахунку на сайт ПФУ?

19.01.2023

Для спрощення процедури заповнення інформації про лікарняні, в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України реалізована можливість в автоматичному режимі завантажувати листки непрацездатності (ЛН), що сформовані в програмному забезпеченні ведення бухгалтерського обліку страхувальника.

Для цього необхідно виконати наступні кроки.

Крок 1.      У особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України зайдіть у розділ “Заяви-розрахунки” та оберіть кнопку “Створити нову”.

Користувачу надається екранна форма, призначена для заповнення основних атрибутів заяви-розрахунку (далі – ЗР).



Крок 2.      Заповніть усі рядки, позначені зірочкою.



Увага!

Поля, які заповнюються автоматично: номер ЗР, код за ЄДРПОУ страхувальника, найменування страхувальника, дата формування ЗР.

Поля, які заповнюються за допомогою вибору з довідника,  випадаючого списку, календаря:

  • регіон місця знаходження страхувальника;
  • тип ЗР – ЕРЛН (електронний реєстр листків непрацездатності) або паперові листки непрацездатності;
  • тип додатку ЗР – Додаток 1 (тимчасова непрацездатність) або Додаток 2 (тимчасова непрацездатність внаслідок нещасного випадку або профзахворювання).
  • дата початку періоду, за який включати ЛН (З) та дата закінчення періоду, за який включати ЛН (ПО).

При створенні ЗР статус заяви – “Редагується“.  Він змінюється автоматично згідно з етапами та результатами опрацювання ЗР.

Поля, які заповнюються автоматично, за даними останньої сформованої ЗР (з можливістю редагування):

  • ПІБ керівника;
  • ПІБ головного бухгалтера страхувальника;
  • ПІБ відповідальної особи страхувальника;
  • телефон страхувальника;
  • розрахунковий рахунок страхувальника/ IBAN (перші 2 символи «UA» та цифри);
  • код МФО банку страхувальника – автоматично заповнюється за даними IBAN без права редагування;
  • найменування банку.


Крок 3.Після заповнення усіх обов’язкових полів ЗР, на екрані з’являються дві кнопки:

  • – кнопка “Продовжити за даними ЕРЛН“,по якій автоматично заповнюються дані Додатку 1 або Додатку 2 згідно умов створення ЗР та відкривається форма редагування даних додатків (1 або 2);
  • -кнопка “Завантажити дані з файлу“,по якій страхувальнику надається можливість завантажити до Додатку 1 файл з обраними бухгалтером ЛН визначеної структури.
  •  
  • Увага!
  • Над кнопкою “Завантажити дані з файлу“ розміщено текст “Надано можливість завантажувати інформацію в електронному вигляді про заяви-розрахунки в json-форматі“.
  • Для відкриття структури файлу,щоб завантажити дані необхідно натиснути на посилання “json-форматі“
  • Опис структури файлу наведено в Додатку


При створенні ЗР за даними ЕРЛН в кожний додаток автоматично включаються ЛН, які задовольняють параметрам створення заяви-розрахунку (згідно Кроку 2) по ЛН на встановлені особи, які ще не включено в раніше створені ЗР.

При створенні ЗР за результатами завантаження даних з файлу згідно структури всі дані з ЕРЛН вносяться автоматично за номером ЛН.

Порядок опрацювання ЗР по додатках 1 та 2 – однаковий.

Увага!

Загальні вимоги до файлу завантаження:

  • обмежень по назві файлу немає;
  • для завантаження потрібний файл в формат json (структура для завантаження даних листків непрацездатності в заяву-розрахунок за посиланням);
  • дані повинні бути в кодуванні тільки UTF-8;
  • формат дати – YYYY-MM-DD.

Приклад заповнення файлу:

[

    {

        “WIC_NUM”: “550-2000002884-1.1”,

        “WIC_NUMBER_ALL”: 14,

                   “WIC_NUMBER_PFU”: 7,

                   “WIC_SUMM_ALL”: 1000,

                   “WIC_SUMM_PFU”: 500,

                   “WIC_NUMBER_CHAES”: 7,

                   “WIC_SUMM_CHAES”: 500,

                   “WIC_CH_NUM”: “123123”,

                   “WIC_MSEK_DT”: “2023-01-16”,

                   “WIC_BENIFIT”: 4,

                   “WIC_CAUSE”: 6,

                   “WIC_CAUSE_ADD”: “тест”

    }

]

https://www.pfu.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
26.08.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Мін’юст закликає перереєструвати нерухомість, придбану до 2013 року Призупинення колективного договору в умовах воєнного стану: прийнято закон про нові умови Змінено Порядок оформлення та видачі військово-облікового документа Уряд планує запровадити щор...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
02.06.2025
Важливе у травні для платників ПДВ
Ознайомлюйтеся з важливими матеріалами для платників ПДВ у травні. Більше за темою: Спецпроєкт «ПДВ: ситуації з практики» Спецпроєкт «Електронне адміністрування ПДВ: правила, ризики, рішення» Спецпроєкт «Особливості оподаткування ПДВ в умовах воєнного часу»...
Нове
26.08.2025
Чи обкладати податком на нерухоме майно нежитлову сільськогосподарську будівлю, частина якої здається в оренду
Суб’єкт господарювання, який є сільгосптоваровиробником при здійсненні ним операцій з надання в оренду, лізинг, позичку частини будівлі, споруди, яка перебуває у його у власності та належить до класу «Нежитлові сільськогосподарські будівлі» (код 1271) Класифікатора будівель та спор...
26.08.2025
Основні правила застосування роботодавцем дистанційної роботи
На працівників, які працюють дистанційно, у повному обсязі поширюється законодавство про працю, з урахуванням специфіки застосування цього режиму роботи, що визначається у трудовому договорі. Виконання дистанційної роботи не обмежує трудові права працівників.Запровадження дистанційної роботи можливе...
26.08.2025
Як уточнити показники в декларації з податку на нерухоме майно, якщо протягом року об’єкт будівлі було зруйновано
Покажемо, яким чином уточнити показники в декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, якщо протягом року об’єкт будівлі було зруйновано (знищено). Більше за темою: Об’єкт основних засобів частково зруйнований у ході військових дій: як відобразити в обліку час...
Кращі матеріали