Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як у е-кабінеті правильно заповнити реквізити під час формування запиту на отримання ІПК

06.12.2023

Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків інформує, що згідно з п. 421.2 Податкового кодексу (далі – ПК) Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених П та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання ПКУ та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, в тому числі, шляхом подання звернення на отримання індивідуальної податкової консультації в електронній формі. 

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС

Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг або через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID). 

Меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету дозволяє надіслати звернення на отримання індивідуальної податкової консультації (далі – звернення) до відповідного органу ДПС. При формуванні звернення в меню «Листування з ДПС» Електронного кабінету здійснюється вибір та заповнення таких реквізитів: 

1) код ДПІ – із списку обирається орган ДПС (область та ГУ ДПС області) до якого надсилається звернення. 

Приклади:  

  • «2 ВІННИЦЬКА» та «32 ГУ ДПС У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ» у разі надсилання звернення Головному управлінню ДПС у Вінницькій області; 
  • «26 М. КИЇВ» та «15 ГУ ДПС У М. КИЄВІ» у разі надсилання звернення Головному управлінню ДПС у м. Києві; 
  • «31 ЦЕНТР» та «0 Центральне МУ ДПС по роботі з ВПП» у разі надсилання звернення Центральному міжрегіональному управлінню ДПС по роботі з великими платниками податків; 
  • «99 УКРАЇНА» та «0 ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ» у разі надсилання звернення до центрального органу ДПС; 

2) тип – із списку обирається значення «консультація»; 

3) тематика – зазначається тематика звернення платника; 

4) короткий зміст – зазначається «Про надання індивідуальної податкової консультації»; 

5) файл – завантажується скановане звернення у форматі pdf із обмеженням розміру не більше 5 МБ. 

Зберегти проєкт звернення можна натиснувши кнопку «Зберегти». 

У вкладці «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» платник має можливість підписати та направити звернення, використовуючи відповідні кнопки «Підписати» та «Відправити». 

Протягом одного робочого дня після надсилання електронного звернення до органу ДПС його автора буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації звернення в органі ДПС, до якого дане звернення направлено. Інформацію щодо отримання та реєстрації звернення в органі ДПС користувач може переглянути у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлений лист (звернення) – у вкладці «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи». 

Додатково повідомляємо, що для інформаційної підтримки та допомоги платникам при користуванні Електронним кабінетом, відкрита та приватна частини Електронного кабінету містять режим «Допомога», в якому розміщено інструкцію користувача по кожному режиму Електронного кабінету. 

Центральне МУ ДПС по роботі з ВПП 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
17.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Яку інформацію зобов’язані подавати критично важливі підприємства до ПФУ Оприлюднено проєкт змін до НП(С)БО 12 До 20 червня підприємства мають подати до ТЦК інформацію про наявність транспортних засобів Зміна правил призупинення трудових договорів в умо...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
19.06.2025
Перевіряємо трудову книжку перед скануванням: поради ПФУ
Перед скануванням необхідно перевірити записи у трудовій книжці. Більше за темою: Електронні та паперові трудові книжки: що краще обрати та як використовувати Трудова книжка втрачена чи зіпсована: як оформити дублікат В Україні триває перехід до електронного обліку трудової діяльності. Перед скан...
19.06.2025
Кому надсилаються повідомлення про нещасний випадок на виробництві
Розглянемо, кому та куди відправляє роботодавець повідомлення про нещасний випадок та/або гостре професійне захворювання (отруєння) тощо. Більше за темою: Нещасний випадок із працівником: дії роботодавця Порядок надання повідомлень про нещасний випадок визначено постановою КМУ від 17.04.2019 № 337 ...
19.06.2025
Поворотне прийняття на роботу: хто має переважне право на укладення трудового договору
Працівникам, які були звільнені у зв’язку зі скороченням штату або чисельності працівників. Більше за темою: Звільнення у зв’язку зі скороченням чисельності або штату працівників Звільнення працівника до закінчення двомісячного строку попередження про скорочення Звільнення працівників...
Кращі матеріали