Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як отримати електронний ключ в ДПС без відвідування

Роз’яснення
07.02.2025

Електронний підпис – це вже не просто зручність, а необхідність для сучасного бізнесу та громадян. У 2024 р. понад 432 тис. платників податків скористалися послугами Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС, безкоштовно отримавши 1,15 млн кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.

Хто отримує електронні ключі?

  • Фізичні особи – найбільша група користувачів. 249 тис. громадян отримали 510 тис. кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.
  • Компанії та організації – 182 тис. юридичних осіб отримали майже 643 тис. кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів для ведення звітності, укладання угод та інших операцій.

Популярні цифрові сервіси:

  • Швидке оновлення сертифікатів – 148,9 тис. платників скористалися сервісом повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом, що дозволяє оновити сертифікат всього за 2-3 хвилини.
  • Електронні запити – сформовано 454 тисячі кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, з яких 47,5 тисячі – печатки для програмних РРО.

Загалом з моменту запуску сервісу ДПС видано 14,5 млн сертифікатів.

Як скористатися послугою?

Щоб отримати кваліфіковані електронні довірчі послуги, потрібно:

  • ознайомитися з правилами та умовами надання послуг на вебсайті у розділі «Отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг»;
  • підготувати необхідні реєстраційні документи (список є на вебсайті);
  • прийти до пункту реєстрації з оригіналами документів (адреси вказані в розділі «Контакти» на вебсайті). Якщо у вас є паспорт у Дії (версія 2.0+), можна пройти ідентифікацію через смартфон за допомогою функції «Шеринг»;
  • взяти з собою носій інформації для збереження особистого ключа (захищений носій ключової інформації, з'ємний флеш-носій, оптичний носій CD/DVD тощо).

Зверніть увагу! У пункті реєстрації не надають послуги копіювання, друку чи заповнення документів, а також не продають і не видають носії для ключів.

Оновити сертифікат можна самостійно всього за кілька хвилин через сервіс (дистанційного) повторного формування сертифікатів за електронним запитом. Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають:

  • чинні сертифікати (наприклад до закінчення строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів);
  • незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);
  • особистий ключ, доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.

Новий ключ буде дійсним до 2 років.

ДПС


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
07.10.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Оновлено План-графік проведення перевірок (26.09.2025) ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 26.09.2025 Оновлено показники середньої зарплати за 2025 рік, яка враховується для обчислення пенсії ДПС відповідає на актуальні запитанн...
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
Нове
08.10.2025
Огляд судової практики КГС Верховного Суду за серпень 2025 року
В огляді висвітлено низку правових позицій в окремих категоріях спорів, що належать до господарської юрисдикції. Більше за темою: Ліквідація у зв’язку з банкрутством: правові аспекти Пропонуємо до уваги огляд актуальної судової практики КГС Верховного Суду за серпень 2025 року. В огляді висві...
08.10.2025
Які відмінності між спадковим договором, заповітом і договором дарування
Заповіт, спадковий договір чи договір дарування потребують нотаріального посвідчення, але відрізняються насамперед моментом переходу права власності, умовами його набуття та можливістю оскарження в суді. Детальніше розглянемо нижче. Більше за темою: Помер підприємець: що робити працівникам і спадко...
08.10.2025
Надмірно виплачений дохід при звільненні працівника: як відобразити повернення в додатку 4ДФ
Якщо внаслідок проведення остаточного розрахунку з платником податку, який припиняє трудові відносини з роботодавцем, виникає сума недоплати, що перевищує суму оподатковуваного доходу платника податку за останній звітний період, то непогашена частина такої недоплати включається до складу податкового...
Кращі матеріали