Як отримати дані для заповнення декларації дистанційно?
Через пов’язані з карантином заходи термін подання щорічних декларацій за 2019 рік продовжено до 1 червня.
У зв’язку з карантином, у багатьох суб’єктів декларування виникло питання щодо збору даних для заповнення декларацій.
Нагадуємо, що усю необхідну інформацію можна отримати онлайн – не виходячи з дому.
За допомогою кваліфікованого електронного підпису можна скористатися такими урядовими електронними сервісами:
Державний реєстр речових прав на нерухоме майно - https://bit.ly/2zeaaIQ - містить інформацію, яку необхідно зазначити у розділах 3 «Об’єкти нерухомості» та 4 «Об’єкти незавершеного будівництва» декларації;
Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань - https://bit.ly/35uO94s -інформація до розділів 8 «Корпоративні права» та 9 «Юридичні особи, кінцевим бенефіціарним власником (контролером) яких є суб’єкт декларування або члени його сім’ї» декларації;
Електронний кабінет водія - https://bit.ly/2YyQsSw - інформація знадобиться при заповненні розділу 6 «Цінне рухоме майно – транспортні засоби»;
Електронний кабінет на сайті Державної податкової служби України - https://cabinet.tax.gov.ua/ - містить відомості про доходи;
Портал електронних послуг Пенсійного фонду України - https://portal.pfu.gov.ua/- знадобиться, якщо ви отримували дохід у вигляді пенсії;
Укрпатент - https://bit.ly/2xxa7Hk - інформація щодо зареєстрованих патентів на винаходів, корисних моделей, промислових знаків, яка необхідна для заповнення розділу 10 «Нематеріальні активи».
З правилами користування зазначеними реєстрами можна ознайомитись на сайтах відповідних органів державної влади.
Важливо: інформація, яка міститься у реєстрах, може бути неповною та періодично оновлюватися.
mk.tax.gov.ua
Коментарі до матеріалу