Як відокремленим підрозділам працювати з готівкою?
Читайте за темою:
Нацбанк у своєму листі від 14.11.19 р. № 50-0006/59541 роз’яснив порядок роботи з готівкою відокремленим підрозділам підприємств, які здійснюють розрахунки з покупцями через РРО без ведення касової книги.
Такі підрозділи можуть здавати готівкову виручку в банк через інкасатора. Тільки їм треба не забувати кожного разу виконувати операцію «Службова видача», забираючи готівку зі скриньки РРО для передачі інкасаторові.
А оприбуткуванням готівки для таких підрозділів є зберігання щоденних фіскальних звітних чеків (щоденних Z-звітів) в електронній формі протягом строку, визначеного п. 44.3 Податкового кодексу, і занесення інформації про готівкові надходження із цих чеків до книги обліку доходів (у КОРО – у разі її використання на період виходу з ладу РРО або відключення електроенергії).
На замітку! Спосіб і місце зберігання відокремленими підрозділами щоденних Z-звітів в електронній формі встановлює підприємство.
Що стосується відповідальності за порушення порядку ведення операцій із готівкою, то Нацбанк запропонував звернутися за роз’ясненням до ДПС України. А податківці роз’яснюють, що штраф за неоприбуткування готівки зараз не застосовують (див., наприклад, Індивідуальну податкову консультацію ДПС від 23.08.19 р. № 3979/6/99-99-14-05-01-15/ІПК).
Коментарі до матеріалу