Більше за темою:
Чи може працівник подати до ПФУ свою паперову трудову книжку для оцифрування без участі роботодавця?
Як оновити особисті дані в електронному кабінеті на вебпорталі ПФУ? Алгоритм дій такий:
Довідково
Реєстр застрахованих осіб формує та веде ПФУ, який є володільцем даного Реєстру.
Реєстр застрахованих осіб складається з облікових карток, які включають дані, визначені ч. 3 ст. 20 Закону від 08.07.2010 № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та ч. 3 ст. 21 Закону від 09.07.2003 № 1058-IV «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».
З метою забезпечення обробки інформації в Реєстрі застрахованих осіб для кожної застрахованої особи автоматично створюється окрема персональна облікова облікова картка. Підстави відкриття облікової картки визначає діюче законодавство.
Доступ до своїх персональних даних, які наявні в Пенсійному фонді, особа може отримати дистанційно засобами вебпорталу ПФУ, здійснивши авторизацію в особистому електронному кабінеті на вебпорталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП), банківської картки (за ID.GOV.UA) чи використовуючи «Дія.Підпис».
Пенсійний фонд