Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як через Електронний кабінет провести звірку стану розрахунків

05.04.2024

Головне управління ДПС у Житомирській області нагадує що в ІКС «Електронний кабінет» запроваджено електронний сервіс, з використанням якого платники мають можливість доступу у режимі реального часу до даних інтегрованих карток платників, а також отримання підтверджуючого документу щодо стану розрахунків платника з бюджетом та фондами соціального та пенсійного забезпечення. 

Доступ в електронному кабінеті до показників інтегрованих карток дозволяє платнику безперешкодно у дистанційному режимі володіти інформацією щодо повноти та своєчасності розрахунків з бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення, а також проводити звірення відповідності даних бухгалтерського обліку платника та даних органу ДПС.  

Також, платнику надано можливість надіслати запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення за даними органів ДПС через меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини електронного кабінету.  

У меню «Заяви, запити для отримання інформації» необхідно встановити період та обмежити перелік документів за типом «J(F)13 Запити та довідки».  

Обравши запит (F/J1300204) у полях «Регіон» та «Район» слід вибрати відповідний територіальний орган ДПС (за замовчуванням у системі встановлено орган ДПС за місцем основної реєстрації), і натиснути кнопку «Створити».  

У формі Запиту автоматично заповнюються:  

  • найменування;  
  • прізвище ім’я, по батькові платника податків;  
  • податковий номер платника податку або серія та номер паспорта;  
  • дата відправлення Запиту до органів ДПС.  

Автоматичне заповнення таких полів можна відмінити, знявши позначку «Авто розрахунок».  

За допомогою кнопок «Підписати» та «Відправити» збережений документ підписується та відправляється до органу ДПС.  

Відповідь на Запит платнику надсилається через електронний кабінет не пізніше п’ятнадцяти робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та фондами соціального та пенсійного забезпечення за формою «F/J1400204». Витяг формується за період, вибраний платником при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення Запиту до органів ДПС. 

ГУ ДПС у Житомирській області


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу
Популярне
07.10.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Оновлено План-графік проведення перевірок (26.09.2025) ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 26.09.2025 Оновлено показники середньої зарплати за 2025 рік, яка враховується для обчислення пенсії ДПС відповідає на актуальні запитанн...
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
Нове
08.10.2025
Огляд судової практики КГС Верховного Суду за серпень 2025 року
В огляді висвітлено низку правових позицій в окремих категоріях спорів, що належать до господарської юрисдикції. Більше за темою: Ліквідація у зв’язку з банкрутством: правові аспекти Пропонуємо до уваги огляд актуальної судової практики КГС Верховного Суду за серпень 2025 року. В огляді висві...
08.10.2025
Які відмінності між спадковим договором, заповітом і договором дарування
Заповіт, спадковий договір чи договір дарування потребують нотаріального посвідчення, але відрізняються насамперед моментом переходу права власності, умовами його набуття та можливістю оскарження в суді. Детальніше розглянемо нижче. Більше за темою: Помер підприємець: що робити працівникам і спадко...
08.10.2025
Надмірно виплачений дохід при звільненні працівника: як відобразити повернення в додатку 4ДФ
Якщо внаслідок проведення остаточного розрахунку з платником податку, який припиняє трудові відносини з роботодавцем, виникає сума недоплати, що перевищує суму оподатковуваного доходу платника податку за останній звітний період, то непогашена частина такої недоплати включається до складу податкового...
Кращі матеріали