Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

ДПС намагається врегулювати проблеми мобілізованих ФОП та ветеранів

07.04.2025

Державна податкова служба України запроваджує комплекс заходів для врегулювання податкових питань мобілізованих ФОП та ветеранів. Напрацьовуються пропозиції щодо змін у законодавстві, в регіонах будуть створені робочі групи, які надаватимуть консультації.

Відповідне питання він обговорив під час селекторної наради з територіальними управліннями.

Руслан Кравченко розповів, що минулого  тижня під час зустрічі із бізнесом на Хмельниччині до нього звернувся ветеран, який порушив проблему мобілізованих ФОП. ФОПи першої – другої груп щомісячно авансом мають сплачувати єдиний податок і військовий збір. Щоб уникнути автоматичних нарахувань, слід подати заяву про неможливість виконання податкових обов’язків. Однак під час мобілізації та служби підприємець навряд чи думає про це. Через що виникає податковий борг.

На сьогодні понад 3 тис. мобілізованих ФОП мають податковий борг майже 30 млн гривень. Вони можуть бути звільнені від сплати податків, якщо подадуть заяву за місцем податкової реєстрації протягом 10 днів після демобілізації.  На практиці вкластися в такий термін вкрай важко.

«Вже визначили конкретні заходи, щоб допомогти підприємцям, які стали на захист країни: ДПС напрацьовує свої пропозиції до законодавства, щоб збільшити терміни подання заяви. Найближчим часом передамо їх до Мінфіну, ініціювали підписання протоколу з Міноборони, щоб мати точну інформацію щодо мобілізованих ФОП та допомогти їм», – наголосив Руслан Кравченко. 

Він також підкреслив, що на рівні ДПС реалізовуються такі оперативні кроки:

  • регіони отримають переліки ФОП, яким нараховується єдиний  податок та військовий збір, та які ймовірно не можуть виконувати свої податкові обов’язки. Кожна історія має бути відпрацьована;
  • проводимо інвентаризацію скарг та листів ФОПів щодо списання  нарахованих податкових зобов’язань з дати їх мобілізації, проаналізуємо результати їх розгляду в регіонах;
  • територіальні управління мають створити робочі групи та «гарячі лінії» для надання консультацій мобілізованим ФОП, які не можуть виконувати податкові обов’язки, чи членам їхніх родин;
  • упродовж квітня мобілізовані ФОП та члени їхніх родин мають бути поінформовані про існуючі механізми, визначені законодавством, щодо уникнення негативних наслідків від несплати податків;
  • вся актуальна інформація має бути розміщена в Центрах обслуговування платників. Мають бути також залучені до інформування ЦНАП, громади, ТЦК, обласні військові адміністрації.

«Працюємо над тим, щоб питання, пов’язані з податковими зобов’язаннями мобілізованих ФОПів та ветеранів, були врегульовані справедливо та без бюрократії», – додав Голова ДПС.

ДПС


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
20.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Прийнято Закон щодо поновлення перебігу позовної давності Мінфін оприлюднив проєкти професійних стандартів «Головний бухгалтер бюджетної установи» та «Бухгалтер бюджетної установи» ДПС відповідає на актуальні запитання платників податкі...
27.02.2025
Зберігання та використання пального на підприємстві у 2025 році: облік, податки та документальне оформлення
Марафон-2025: головні бухгалтерські акценти року У суб'єктів господарювання, які використовують у своїй діяльності транспортні засоби, інші машини та механізми, що споживають пальне, постійно виникають запитання, пов'язані з обліком і документальним оформленням операцій з таким пальним, а також зі з...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
Нове
20.05.2025
Як видалити дані чи скасувати подане повідомлення про зміни в трудових відносинах
Помилилися при поданні до ПФУ повідомлення про зміни в трудових відносинах? Що треба робити для виправлення помилок? Більше за темою: Як у трудовій книжці зробити запис про роботу за сумісництвом Електронна та паперова трудова книжка: що треба знати працівнику та роботодавцю Трудова книжка в...
20.05.2025
Як усунути недоліки, виявлені в трудовій книжці
Більше за темою: Виправлення запису в трудовій книжці Якщо в трудовій книжці відсутній запис про зміну прізвища або виявлено помилку в написанні прізвища, імені, по батькові, заповнити чи виправити цю інформацію може роботодавець підприємства, де ви працюєте зараз.  Якщо підприємство, яке вне...
20.05.2025
Який код за КАТОТТГ указати в декларації єдинника четвертої групи щодо земельних ділянок на території різних громад
При поданні загальної, нової загальної або уточнюючої загальної декларації у рядку 8 її основної частини заповнюється код адміністративно-територіальної одиниці за місцезнаходженням платника за КАТОТТГ (основним місцем обліку). Який код за КАТОТТГ зазначається у рядку 8 основної частини загальної по...
Кращі матеріали