Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

ДПС проводить хронометражі у магазинах, де продають техніку (у т. ч. Apple)

01.10.2024

ДПС у межах виконання покладених на неї функцій контролю інформує, що на сьогодні головними управліннями ДПС у регіонах на постійній основі здійснюються фактичні перевірки суб’єктів господарювання, які здійснюють продаж технічно складних побутових товарів, у тому числі техніки Apple, з питань дотримання порядку проведення розрахунків у сфері торгівлі, в тому числі належного застосування реєстраторів розрахункових операцій/програмних реєстраторів розрахункових операцій. 

На більшості господарських одиниць вказаної категорії суб’єктів господарювання на підставі п. 80.8 Податкового кодексу працівниками ДПС проводяться хронометражі-спостереження за проведенням розрахунків. 

Поряд з цим деякими несумлінними суб’єктами господарювання штучно переформатовано процес продажу товарів та пропонується покупцям здійснити оплату і безпосереднє отримання техніки поза межами магазинів, де вона представлена. 

У зв’язку з цим ДПС звертається до споживачів з проханням проявити свідому громадянську позицію, не погоджуватись на такі пропозиції, проводити розрахунки за товари виключно в приміщенні магазинів та щоразу вимагати у продавців товарів фіскальний чек з метою захисту своїх прав та інтересів держави. 

Також громадян и можуть інформувати про описані вище факти: 

  • на поштову адресу ДПС: 04053, м. Київ, Львівська площа, 8 або адресу відповідного територіального органу ДПС; 
  • через Контакт-центр ДПС за телефоном 0 800 501 007, послідовно натиснувши на інтерактивному голосовому автовідповідачі кнопки «5» та «2» (не потребує написання письмової скарги); 
  • із використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку, надіславши на електронну поштову адресу zvernennya_dps@tax.gov.ua;
  • у чат-бот «StopViolationBot» на базі месенджера Telegram.

ДПС


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
02.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025 З 28 серпня Господарський кодекс втратить чинність: що передбачає реформа Уряд оновив порядок перетину кордону особами від 18 до 22 років Президент під...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
08.07.2025
З 5 липня в Україні відновлюється обов’язкове подання статистичної звітності
Президент 3 липня підписав Закон від 18.06.2025 № 4505-IX, він офіційно опублікований 5 липня і з цього дня набув чинності. Верховна Рада підтримала зміни до п. 1 Закону від 03.03.2022 № 2115-IX «Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнн...
Нове
03.09.2025
Який термін дії колективного договору
Після закінчення строку чинності колективний договір продовжує діяти до того часу, поки сторони не укладуть новий або не переглянуть чинний, якщо інше не передбачено самим договором. Детальніше див. нижче. Більше за темою: Відпустки, святкові та вихідні дні у воєнний період: що прописати в колектив...
03.09.2025
Паперовий чи електронний: який ВОД повинен мати військовозобов’язаний працівник
У період мобілізації громадяни України чоловічої статі віком від 18 до 60 років зобов’язані мати при собі військово-обліковий документ. Чи є різниця між паперовою та електронною формою ВОД? Більше за темою: Медикині: нові правила військового обліку Заповнюємо нову форму списків персонального...
03.09.2025
Роботодавець не зробив запис у трудовій книжці про перейменування підприємства: які наслідки
Негативні наслідки за формальну неправильність оформлення документів не повинні покладатися на працівника. Відсутність запису про перейменування підприємства не повинна позбавляти права на зарахування стажу та призначення пенсії за віком. Більше за темою: Трудова книжка втрачена чи зіпсована: як оф...
Кращі матеріали