Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Якщо планова перевірка підприємця проводиться на території контролерів

11.09.2017

Порядок оформлення результатів документальних перевірок щодо дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, платниками податків - фізичними особами, затверджено наказом Міністерства фінансів України від 14.03.2013 №395.

Документальні планова та позапланова перевірки можуть бути як виїзними, так і невиїзними.

Органи державної податкової служби можуть також запрошувати платників податків для проведення перевірки дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, до органу державної податкової служби. Документальна перевірка може проводитися у приміщенні податкового органу за бажанням платника податків. Письмові повідомлення про такі запрошення направляються платникам податків рекомендованими листами з повідомленням про вручення або особисто вручаються платникам податків або їх законним чи уповноваженим представникам, в яких зазначаються підстави запрошення, час і дата, на яку запрошується платник податків (представник платника податків), а також місцезнаходження проведення перевірки.

Перед початком проведення документальної перевірки діяльності платника податків за місцезнаходженням податкового органу посадова особа, відповідальна за проведення перевірки, зобов’язана прийняти надані платником податків оригінали документів, пов’язаних із провадженням діяльності за період, що перевіряється.

Зазначені документи приймаються за описом, складеним платником податків за власним бажанням.

Опис наданих для перевірки документів складається у двох примірниках особисто платником податків у присутності посадової особи, відповідальної за проведення перевірки. В описі в обов’язковому порядку зазначається кожний переданий документ із вказанням його найменування, номера та дати видачі. При наявності значної кількості однотипних документів, наприклад накладних на придбання товару, в описі допускається запис із зазначенням назви однотипних документів (накладна), їх кількості, за який період діяльності вони надані та кількості аркушів.

В кінці опису платником податків повинно бути зазначено, що для проведення перевірки документи надані в повному обсязі, інші документи, пов’язані із провадженням діяльності, відсутні.

Посадова особа, яка здійснює перевірку, ознайомившись із наданими для перевірки документами, перевіривши їх наявність за описом, робить у ньому запис про прийняття для проведення документальної перевірки документів, пов’язаних із провадженням діяльності, зазначає дату їх прийняття та ставить особистий підпис.

При відмові платника податків або його законних представників від особистого складання опису такий опис складається посадовою особою, відповідальною за проведення перевірки, у присутності платника податків. При цьому цей факт зазначається в акті перевірки.

Один примірник опису додається до матеріалів перевірки, інший залишається у платника податків.

Після закінчення перевірки посадова особа, відповідальна за проведення перевірки, повертає платнику податків документи за описом. Платник податків на першому примірнику опису, що додається до акта перевірки, вчиняє запис: «Документи після завершення проведення перевірки отримано в повному обсязі», зазначає дату їх отримання та ставить особистий підпис.

Якщо посадова (службова) особа органу державної податкової служби, яка здійснює перевірку, відмовляється з будь-яких причин від врахування документів, наданих платником податків під час проведення перевірки, платник податків має право до закінчення перевірки надіслати листом з повідомленням про вручення та з описом вкладеного або надати безпосередньо до органу державної податкової служби, який призначив проведення перевірки, копії таких документів (засвідчені печаткою платника податків (за наявності печатки) та підписом платника податків або його законних представників).

Якщо під час проведення перевірки платник податків надає документи менше ніж за 3 дні до дня її завершення або коли надіслані документи надійшли до органу ДПС менше ніж за 3 дні до дня завершення перевірки, проведення перевірки продовжується на строк, визначений ст.82 ПКУ (документальної планової - не більш як на 5, а документальної позапланової - не більш як на 2 роб. дні).

Джерело: http://tr.sfs.gov.ua/media-ark/news-a...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
26.08.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Мін’юст закликає перереєструвати нерухомість, придбану до 2013 року Призупинення колективного договору в умовах воєнного стану: прийнято закон про нові умови Змінено Порядок оформлення та видачі військово-облікового документа Уряд планує запровадити щор...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
02.06.2025
Важливе у травні для платників ПДВ
Ознайомлюйтеся з важливими матеріалами для платників ПДВ у травні. Більше за темою: Спецпроєкт «ПДВ: ситуації з практики» Спецпроєкт «Електронне адміністрування ПДВ: правила, ризики, рішення» Спецпроєкт «Особливості оподаткування ПДВ в умовах воєнного часу»...
Нове
26.08.2025
Як у звітності з ПДВ відображати зарахування зустрічних однорідних вимог
Покажемо, яким чином в обліку та податковій звітності з ПДВ відображається зарахування зустрічних однорідних вимог за договорами поставки товарів/послуг, за якими контрагентами було здійснено попередню оплату. Більше за темою: Угода про зарахування зустрічних однорідних вимог за участю заборгованос...
26.08.2025
Чи може відпустка за сумісництвом бути однакової тривалості й на основному місці роботи
Працівник працює на основному місці роботи і за сумісництвом – з грудня 2024 року, два дні в тиждень по дві години. Планує піти у відпустку за основним місцем роботи на 14 календарних днів. Як оформити відпустку на місці роботи за сумісництвом? Чи може ця відпустка бути такої само тривало...
26.08.2025
Чи існує заборона на допуск неповнолітніх осіб до роботи без медогляду
Усі особи молодше 18 років приймаються на роботу лише після попереднього медичного огляду і в подальшому, до досягнення 21 року, щороку підлягають обов’язковому медичному оглядові. Детальніше див. нижче. Більше за темою: Чи зобов’язаний роботодавець інформувати ПФУ через портал електрон...
Кращі матеріали