Якщо доступ клієнтів Казначейства до АС «Є-Звітність» неможливий
З метою підключення до АС «Є-Звітність» клієнтом Казначейства на кожну посадову особу надавалася до органу Казначейства за місцем обслуговування Заявка про надання доступу до системи подання електронної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів і державними цільовими фондами АС «Є-Звітність» (далі — Заявка).
Одним із обов’язкових до заповнення в Заявці полів є «Серійний номер сертифікату електронного цифрового підпису», в якому необхідно було вказати саме серійний номер сертифіката електронного цифрового підпису, отриманий в одному із акредитованих центрів сертифікації ключів. Натомість, окремі клієнти Казначейства в зазначеному полі Заявки вказали серійний номер сертифіката шифрування, що унеможливило доступ до АС «Є-Звітність».
Для виправлення ситуації клієнтам Казначейства, у яких наявна проблема доступу до АС «Є-Звітність», потрібно терміново перевірити правильність заповнення в Заявці поля «Серійний номер сертифікату електронного цифрового підпису». У разі допущення помилки необхідно звернутись до органу Казначейства за місцем обслуговування для уточнення серійного номера сертифіката електронного цифрового підпису у Заявці.
http://www.treasury.gov.ua
Коментарі до матеріалу