Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

До 30 квітня декларанти мають можливість виправити помилки – НАЗК

10.04.2025 20 0 0

Перевірку поданих електронних декларацій за 2024 рік планують розпочати перевіряти цьогоріч у травні – про це повідомило Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК). Це пов’язано з тим, що декларанти мають 30 днів для виправлення помилок у деклараціях з моменту їх подання.

Процес декларування доходів і майна є важливим етапом, який вимагає відповідальності та ретельності. Однак навіть досвідчені декларанти можуть припуститися помилок.

В Єдиному державному реєстрі декларацій передбачена можливість їх виправлення. Головне – зробити це правильно та вчасно, щоб уникнути можливих негативних наслідків.

У разі виявлення помилки скористайтеся наступним алгоритмом для внесення змін:

  • увійдіть у свій персональний кабінет;
  • знайдіть подану декларацію – біля неї кнопка «Подати виправлену декларацію», яка буде активною протягом 30 днів з моменту подання документа;
  • натисніть на кнопку – система створить чернетку виправленої декларації;
  • внесіть необхідні корективи у дані декларації;
  • збережіть зміни, після цього чернетка виправленої декларації буде збережена;
  • подайте чернетку виправленої декларації.

Слід зазначити, виправлений варіант можна подати лише один раз протягом 30 днів після подання основної декларації. У випадку, якщо термін сплив або вже була використана можливість внесення змін є можливість повідомити про виявлену помилку. Для цього необхідно виконати наступні кроки:

  • увійти в персональний електронний кабінет Реєстру декларацій;
  • перейти до вкладки «Мої повідомлення», яка розташована поруч із вкладками «Мої документи» та «Мій профіль»;
  • створити нове повідомлення, вказавши в ньому деталі виявлених помилок та пояснення причин їх допущення. Це повідомлення можна оформити в довільній формі.

Зміна типу декларації не передбачена, але якщо ви:

  • помилково подали декларацію «Кандидата на посаду» – просто подайте нову декларацію правильного типу;
  • помилково обрали інший тип декларації замість «При звільненні» – потрібно повідомити НАЗК через вкладку «Мої повідомлення» у персональному кабінеті та подати декларацію «При звільненні» за відповідний період;
  • помилково обрали тип декларації «Я продовжую виконувати функції держави….» чи «Я припинив(-ла) виконувати функції держави…» замість «Щорічна» – у вас є 30 днів на виправлення такої позначки;
  • подали декларацію неправильного типу за минулий період – повідомте про це НАЗК через вкладку «Мої повідомлення» в особистому кабінеті Реєстру декларацій.

Мін’юст


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали