Що робити, якщо при перевірці фіскального чека в Реєстрі «Пошук фіскального чеку» з’являється повідомлення «Помилка перевірки підпису»
Які дії СГ, якщо при перевірці фіскального чека ПРРО, наявного на вебпорталі ДПС в Реєстрі «Пошук фіскального чеку», з’являється повідомлення «Помилка перевірки підпису»?
Інформація про фіскальний чек з’являється на вебпорталі ДПС в Реєстрі «Пошук фіскального чеку» у разі:
- фіскалізації чека у режимі онлайн – після отримання на пристрій підтвердження його фіскалізації на фіскальному сервері ДПС;
- фіскалізації чека у режимі офлайн – після отримання від пристрою пакету даних про чеки, сформовані в режимі офлайн (після відновлення зв’язку між програмним реєстратором розрахункових операцій та фіскальним сервером ДПС).
Якщо при перевірці фіскального чеку з’являється повідомлення «Помилка перевірки підпису», то для перевірки та з’ясування причин виникнення помилки суб’єкту господарювання необхідно зробити скріншот фіскального чека з Елекронного кабінету (режиму пошуку фіскального чека) та надіслати його з інформацією про помилку до ДПС на електронну пошту prro@tax.gov.ua
ЗІР, категорія 109.20
Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm
Коментарі до матеріалу