Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Актуальні питання, які виникають під час податкових перевірок

03.05.2017

Які особливості проведення документальної невиїзної перевірки?
Документальна невиїзна перевірка здійснюється у разі прийняття керівником (його заступником) контролюючого органу рішення про її проведення та за наявності підстав для проведення документальної перевірки, визначених статтями 77 та 78 Податкового кодексу України. Така перевірка здійснюється на підставі зазначених у підпункті 75.1.2 п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу України документів та даних, наданих платником податків у визначених Податковим кодексом випадках, або отриманих в інший спосіб, передбачений законом.
Невиїзна перевірка проводиться посадовими особами податкового органу виключно на підставі рішення керівника, оформленого наказом, та за умови вручення платнику податків копії наказу про проведення такої невиїзної перевірки та письмового повідомлення про дату початку та місце проведення такої перевірки.
Виконання цих умов надає посадовим особам податкового органу право розпочати проведення документальної невиїзної перевірки.
Присутність платників податків під час проведення документальних невиїзних перевірок не обов’язкова.
За наявності письмового звернення платника податків замість невиїзної перевірки може проводитися документальна виїзна перевірка.
Як часто і за яких умов підприємство може бути включено до плану-графіка проведення документальних планових перевірок?
До плану-графіка проведення документальних планових перевірок відбираються платники податків, які мають ризик щодо несплати податків та зборів, невиконання іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи.
Періодичність проведення документальних планових перевірок платників податків визначається залежно від ступеня ризику в діяльності таких платників податків, який поділяється на високий, середній та незначний. Платники податків з незначним ступенем ризику включаються до плану-графіка не частіше, ніж раз на три календарних роки, середнім– не частіше ніж раз на два календарних роки, високим – не частіше одного разу на календарний рік.
Чи може проводитись експертиза під час документальних перевірок?
Експертиза проводиться у разі, коли для вирішення питань, що мають значення для здійснення податкового контролю, необхідні спеціальні знання у галузі науки, мистецтва, техніки, економіки та в інших галузях. Залучення експерта здійснюється на договірних засадах та за рахунок коштів сторони, що є ініціатором залучення експерта (це може бути як платник податків, так і контролюючий орган).
Така експертиза призначається за заявою платника податків або за рішенням керівника податкового органу, в яких зазначаються: підстави для залучення експерта; прізвище, ім'я та по батькові експерта; реквізити платника податків, стосовно якого здійснюється податковий контроль; питання, поставлені до експерта; документи, предмети та інші матеріали, які подаються на розгляд експерта.
Податковий орган зобов'язаний ознайомити платника податків (його представника) з рішенням про проведення експертизи, а після закінчення експертизи – з висновком експерта.
Експерт має право ознайомлюватися з поданими йому матеріалами, які стосуються предмета експертизи, та просити надання додаткових матеріалів.
Експерт має право відмовитися від надання висновку, якщо поданих матеріалів недостатньо або такий експерт не володіє необхідними знаннями для проведення зазначеної експертизи.
За надання завідомо неправдивого висновку експерт несе відповідальність відповідно до закону.
Докладніше: http://lv.sfs.gov.ua/media-ark/news-a...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
02.12.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Держпраці затвердила нові нормативно-правові акти з охорони праці Оновлено показники середньої зарплати за 2025 рік, яка враховується для обчислення пенсії Планують затвердити примірні форми та описи уніфікованих форм типових документів, що створюються під час...
12.11.2025
З 1 січня 2026 року діятиме нова система КВЕД: що зараз робити бізнесу
Нова система класифікації видів економічної діяльності – розбираємось разом! Більше за темою: Зарядка електромобілів: який це КВЕД і чи потрібна ліцензія? Види діяльності: на що впливає КВЕД? Із 1 січня 2027 року Україна переходить на нову класифікацію видів економічної діяльності – NA...
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
Нове
02.12.2025
Який перелік РРО/ПРРО зазначає СГ у заяві на внесення змін до відомостей Єдиного реєстру з обігу алкоголю та тютюну
В заяві на внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі ліцензіатів та місць обігу пального, зазначається оновлений перелік фіскальних номерів. В заяві на внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі ліцензіатів з виробництва та обігу спирту етилового, спиртових дистиля...
02.12.2025
Чи перевіряє ДПС код КВЕД, обраний ФОП у разі застосування спрощеної системи оподаткування
ДПС перевіряє код КВЕД. При цьому ДПС не веде розподіл визначених КВЕД ДК 009:2010 видів економічної діяльності по видах діяльності, які можуть або не можуть здійснювати ФОП – єдинники першої – третьої груп. Більше за темою: Зарядка електромобілів: який це КВЕД і чи потрібна ліцензія? ...
02.12.2025
Як заповнити поле «час» графи «Дата та час виявлення несправностей» Повідомлення про виявлення несправностей ПРРО
Значення поля «час» необхідно заповнювати в наступному форматі, наприклад «17:45:00», де 17 – години, 45 – хвилини, 00 – секунди. Більше за темою: Розрахунки за місцем реєстрації постачальника та вдома в замовника: як зареєструвати РРО/ПРРО У якому розмірі...
Кращі матеріали