Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Актуальні питання, які виникають під час податкових перевірок

03.05.2017

Які особливості проведення документальної невиїзної перевірки?
Документальна невиїзна перевірка здійснюється у разі прийняття керівником (його заступником) контролюючого органу рішення про її проведення та за наявності підстав для проведення документальної перевірки, визначених статтями 77 та 78 Податкового кодексу України. Така перевірка здійснюється на підставі зазначених у підпункті 75.1.2 п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу України документів та даних, наданих платником податків у визначених Податковим кодексом випадках, або отриманих в інший спосіб, передбачений законом.
Невиїзна перевірка проводиться посадовими особами податкового органу виключно на підставі рішення керівника, оформленого наказом, та за умови вручення платнику податків копії наказу про проведення такої невиїзної перевірки та письмового повідомлення про дату початку та місце проведення такої перевірки.
Виконання цих умов надає посадовим особам податкового органу право розпочати проведення документальної невиїзної перевірки.
Присутність платників податків під час проведення документальних невиїзних перевірок не обов’язкова.
За наявності письмового звернення платника податків замість невиїзної перевірки може проводитися документальна виїзна перевірка.
Як часто і за яких умов підприємство може бути включено до плану-графіка проведення документальних планових перевірок?
До плану-графіка проведення документальних планових перевірок відбираються платники податків, які мають ризик щодо несплати податків та зборів, невиконання іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи.
Періодичність проведення документальних планових перевірок платників податків визначається залежно від ступеня ризику в діяльності таких платників податків, який поділяється на високий, середній та незначний. Платники податків з незначним ступенем ризику включаються до плану-графіка не частіше, ніж раз на три календарних роки, середнім– не частіше ніж раз на два календарних роки, високим – не частіше одного разу на календарний рік.
Чи може проводитись експертиза під час документальних перевірок?
Експертиза проводиться у разі, коли для вирішення питань, що мають значення для здійснення податкового контролю, необхідні спеціальні знання у галузі науки, мистецтва, техніки, економіки та в інших галузях. Залучення експерта здійснюється на договірних засадах та за рахунок коштів сторони, що є ініціатором залучення експерта (це може бути як платник податків, так і контролюючий орган).
Така експертиза призначається за заявою платника податків або за рішенням керівника податкового органу, в яких зазначаються: підстави для залучення експерта; прізвище, ім'я та по батькові експерта; реквізити платника податків, стосовно якого здійснюється податковий контроль; питання, поставлені до експерта; документи, предмети та інші матеріали, які подаються на розгляд експерта.
Податковий орган зобов'язаний ознайомити платника податків (його представника) з рішенням про проведення експертизи, а після закінчення експертизи – з висновком експерта.
Експерт має право ознайомлюватися з поданими йому матеріалами, які стосуються предмета експертизи, та просити надання додаткових матеріалів.
Експерт має право відмовитися від надання висновку, якщо поданих матеріалів недостатньо або такий експерт не володіє необхідними знаннями для проведення зазначеної експертизи.
За надання завідомо неправдивого висновку експерт несе відповідальність відповідно до закону.
Докладніше: http://lv.sfs.gov.ua/media-ark/news-a...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
08.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Уряд пропонує розшири категорії громадян, які мають право на відстрочку Держпраці перевірятиме роботодавців на предмет мобінгу: законопроєкт підписаний ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 27.06.2025 Які податки планує збільшити ...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
08.07.2025
Чи обов’язкове укладання колективного договору на підприємстві в умовах воєнного стану
Колективний договір є дієвим інструментом соціального захисту найманих працівників та стимулом дотримання роботодавцями вимог чинного законодавства про працю та інших питань соціальної політики. Більше за темою: Доплату за роботу на комп’ютері передбачено колдоговором: чи може роботодавець її...
08.07.2025
Відповідальність роботодавця за порушення права на відпустку
Розглянемо порядок надання щорічних відпусток, хто може взяти відпустку раніше, тривалість відпустки, особливості надання відпусток у період дії воєнного стану тощо. Більше за темою: Резерв на оплату відпусток: чи є різниці з податку на прибуток? Надання відпустки після звільнення з військової слу...
08.07.2025
Чи можна відкликати працівника з відпустки без збереження зарплати
Більше за темою: Чи можна відкликати працівників із відпусток під час воєнного стану? Ні, не можна.  Законодавством про працю передбачено можливість відкликання працівника лише з щорічної відпустки, і тільки у разі виникнення обставин, які потребують його присутності на роботі. Відкликання з...
Кращі матеріали