Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Юридичні поради: повернення товару в інтернет-магазин

Редакція

20.06.2017 2814 0 0

Як повернути свої гроші за браковану річ з Інтернету?

Отже, після тривалих віртуальних прогулянок інтернет-магазинами ви визначилися і з місцем покупки, і з товаром. Наступний крок - правильно зробити замовлення і оплатити покупку.

Щоб не потрапити на вудку шахраїв, радимо не давати гроші наперед або, по крайней мере, в документах вказувати, що це не аванс, а передоплата або завдаток. Інакше гроші вам можуть не повернути, а притягнути до відповідальності нечесного продавця в такому випадку не вийде.

Купуючи товар в Інтернеті, фахівці радять розраховуватися готівкою і кажуть, що так надійніше. Разом з товаром вам повинні вручити документ, в якому обов'язково буде вказана ціна і докладні реквізити продавця з печаткою. Це може бути чек або товарно-транспортна накладна. Отримуючи покупку, не забудьте про гарантійному талоні (чеку), в якому зазначаються дата придбання товару і відповідальність магазину.

Пам'ятайте: ви обов'язково повинні перевірити товар, який купуєте, і маєте повне право вимагати від кур'єра протестувати товар. Якщо кур'єр з інтернет-магазину приніс річ не того кольору, іншу модель або ви просто передумали, то можна повернути покупку. Також якщо товар - неякісний, і ви це з'ясували в перші 14 днів після покупки, то потрібно вимагати його повернення (в разі дотримання товарного вигляду і цілісності упаковки). Підлягає ремонту дефект вам безкоштовно усунуть, а в «важкому» випадку - поміняють на нову річ або повернуть гроші. При цьому габаритні покупки продавець зобов'язаний забрати на ремонт своїми силами.

До речі, не всі товари з асортименту інтернет-магазину підлягають поверненню. Чи не повернути, зокрема, дитячі іграшки, парфумерію, книги та ін.

Якщо через Інтернет вам все ж продали неякісну річ і відмовляються повертати гроші або усувати шлюб, то звертайтеся в правоохоронні органи. Паралельно із заявою в кіберполіції можна подавати позов до суду загальної юрисдикції, вимагаючи відшкодування морального збитку. При цьому слід подбати про докази (надати квитанції, чеки, роздруківки листування з продавцем і т.п.).

І в кінці основні поради:

- користуйтеся перевіреними інтернет-магазинами, які працюють не перший рік і мають позитивні відгуки користувачів;

- звертайте увагу на рейтинг інтернет-майданчиків;

- замовляйте товар за місцем проживання;

- здійснюйте оплату готівкою після безпосереднього отримання товару;

- завжди перевіряйте товар на справність;

- вимагайте від кур'єра чек і гарантійний талон;

- якщо ви стали жертвою інтернет-злочинців, то звертайтеся в правоохоронні органи і подавайте позов до суду.

Джерело: http://sud.ua/ 

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали