Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

У Мінфіні створять компанію для управління проблемними активами банків

19.04.2017

У Міністерстві фінансів України створили робочу групу, яка розробляє концепцію компанії для управління непрацюючими кредитами банків.

Станом на початок цього року, відсоток непрацюючих кредитів в банках України становив 44,6%.

Оновлені дані говорять про те, що цей показник продовжує зростати і на сьогоднішній день вже є найвищим серед країн Європи.

Проблема системна і потребує комплексного вирішення. Зараз розглядаються різні шляхи звільнення рахунків банків від непрацюючих активів. Не виключають також залучення до управління такими активами професійного менеджменту. Як варіант – створення спеціалізованої компанії з управління проблемними активами банків.

У міжнародному досвіді присутні прецеденти, коли робота таких компаній була успішною, при обов'язковій умові ефективної судової та виконавчої практики.

Для Нацбанку вирішення питання з проблемними активами зараз одне найбільш пріоритетних. Це основний елемент не тільки відновлення кредитування, але і забезпечення фінансової стабільності.

Як повідомляє прес-служба відомства, зараз у Мінфіні сформульована робоча група, яка має розробити концепцію такої компанії з управління неробочими кредитами. Крім того, в Міністерстві вивчають і інші шляхи вирішення проблем з банками.

Джерело: http://hyser.com.ua/

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
17.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Яку інформацію зобов’язані подавати критично важливі підприємства до ПФУ Оприлюднено проєкт змін до НП(С)БО 12 До 20 червня підприємства мають подати до ТЦК інформацію про наявність транспортних засобів Зміна правил призупинення трудових договорів в умо...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
20.06.2025
89 % громадських організацій не здали річну фінансову звітність за 2024 рік
Цей тренд почався задовго до повномасштабної. Серед областей, які не є окупованими або на яких не ведуться бойові дії, від звітності ухиляються найчастіше у Київській та Чернівецькій областях. Більше за темою: Пасивні доходи громадських організацій і податки 92 189 громадських організацій (ГО)...
20.06.2025
Повідомити про хід будівництва можна буде в застосунку «Дія»
Невдовзі повідомити про початок і завершення будівництва можна буде через застосунок «Дія». Уряд ухвалив відповідну постанову. Це ще один крок до прозорості та оптимізації сфери містобудування й будівництва.   У застосунку «Дія» процедура спрощена. Власники приватних бу...
19.06.2025
Перевірка обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності
За результатами перевірок упереджено здійснення страхових виплат за необґрунтовано виданими та продовженими листками непрацездатності на загальну суму 46,7 тис. грн та відшкодовано закладами охорони здоров’я неправомірно виплачених страхових коштів на суму 59,5 тис. грн. Більше за темою: Ліка...
Кращі матеріали