Укрзалізниця заборонила повернення квитків онлайн
Чи можна компенсувати витрати на відрядження лише на підставі електронного квитка?
Як підтвердити витрати на проїзд залізничним транспортом у відрядженні
Компанія Укрзалізниця з метою попередження зловживань і запобігання дефіциту квитків, до закінчення періоду новорічно-різдвяних перевезень здійснюватиме їх повернення тільки через залізничні каси.
Так, відповідно до проведеного фахівцями Укрзалізниці аналізу, велика кількість квитків викуповується через інтернет в перші хвилини відкриття продажу, а потім значна їх частина повертається в продаж перед відправленням поїзда.
Такі дані свідчать про те, що квитки оптом викуповуються для їх подальшого перепродажу. Щоб уникнути зловживань, з 15 грудня по 15 січня через онлайн-систему продажу квитків проїзні документи можна буде тільки придбати. Для того щоб їх повернути, необхідно буде звернутися у залізничні каси.
Також будуть діяти обмеження щодо оформленню групових заявок на пасажирські перевезення, які, як правило, здійснюються туристичними фірмами.
В Укрзалізниці визначили, що в період підвищеного попиту групові замовлення квитків можна буде оформляти тільки при наявності вільних місць в додаткових поїздах. Всі місця графікових поїздів будуть з'являтися для продажу у вільному доступі в онлайн-системі або в залізничних касах.
Нагадаємо, що вперше подібні обмеження Укрзалізниця ввела в 2017 році.
https://interfax.com.ua/
Коментарі до матеріалу