Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Укрзалізниця розділить поїзди на класи. Які переваги це надасть пасажирам

10.08.2018 414 0 0

До кінця літа Укрзалізниця планує розділити поїзди на три класи. Відповідно до класу поїзда, формуватиметься ціна на квиток. 

Клас поїзда в основному залежатиме від терміну експлуатації рухомого складу.

У класі комфорт їздитимуть вагони не старіше 10 років, або ті, які пройшли капітальний ремонт. Поїзди класу комфорт пропонуватимуть купе та СВ. У категорію стандарт увійдуть вагони, які експлуатують не більш ніж 15 років.

Можна буде обрати і плацкарт - у категорії економ придбати квиток можна буде за найнижчою ціною. Розподіл вагонів на класи може навіть зменшити вартість квитків на короткі відстані. Таким чином хочуть підвищити конкурентоспроможність з автотранспортом.

Як регулюватимуть ціни на квитки

На ділянках, де курсує лише один поїзд, залишать вагони тільки економ-класу. Але там, де курсують декілька поїздів, є можливість запустити різні класи. Укрзалізниця планує регулювати ціну квитка на поїзди класу комфорт і стандарт. А ціни на потяги економ класу регулюватиме держава.

Як потяги поділяють у світі

Високошвидкісні залізничні мережі у світі поділяють на три типи. Перший, коли швидкісні поїзди курсують ізольовано від загальної залізничної мережі. Такі залізничні магістралі притаманні Японії та Іспанії. Другий напрямок передбачає часткову взаємодію швидкісних ліній зі звичайною мережею.

На спеціалізованих напрямках поїзди здатні розвивати швидкість 250-300 км/год. Така мережа швидкісних поїздів притаманна Франції. Третій варіант розвитку швидкісних сполучень полягає у модернізації залізничних ліній. На них поїзди можуть розвивати до 200 км/год. Такий підхід застосували на залізницях Німеччини та Італії.

У розвинених країнах світу залізничний транспорт конкурує з авіаційним. В Україні - з автомобільним транспортом. Утім, високошвидкісні поїзди Інтерсіті, які курсують між найбільшими містами України, показали більшу рентабельність, аніж звичайні поїзди.

Що передбачатиме економ

Розподілення поїздів на класи не збільшить рентабельність пасажирських перевезень. Укрзалізниця не отримує дотацій за перевезення пасажирів, як це відбувається в європейських країнах, адже тарифи нижчі за собівартість.

https://radio.nv.ua/

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали