Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Укрзалізниця розділить поїзди на класи. Які переваги це надасть пасажирам

10.08.2018

До кінця літа Укрзалізниця планує розділити поїзди на три класи. Відповідно до класу поїзда, формуватиметься ціна на квиток. 

Клас поїзда в основному залежатиме від терміну експлуатації рухомого складу.

У класі комфорт їздитимуть вагони не старіше 10 років, або ті, які пройшли капітальний ремонт. Поїзди класу комфорт пропонуватимуть купе та СВ. У категорію стандарт увійдуть вагони, які експлуатують не більш ніж 15 років.

Можна буде обрати і плацкарт - у категорії економ придбати квиток можна буде за найнижчою ціною. Розподіл вагонів на класи може навіть зменшити вартість квитків на короткі відстані. Таким чином хочуть підвищити конкурентоспроможність з автотранспортом.

Як регулюватимуть ціни на квитки

На ділянках, де курсує лише один поїзд, залишать вагони тільки економ-класу. Але там, де курсують декілька поїздів, є можливість запустити різні класи. Укрзалізниця планує регулювати ціну квитка на поїзди класу комфорт і стандарт. А ціни на потяги економ класу регулюватиме держава.

Як потяги поділяють у світі

Високошвидкісні залізничні мережі у світі поділяють на три типи. Перший, коли швидкісні поїзди курсують ізольовано від загальної залізничної мережі. Такі залізничні магістралі притаманні Японії та Іспанії. Другий напрямок передбачає часткову взаємодію швидкісних ліній зі звичайною мережею.

На спеціалізованих напрямках поїзди здатні розвивати швидкість 250-300 км/год. Така мережа швидкісних поїздів притаманна Франції. Третій варіант розвитку швидкісних сполучень полягає у модернізації залізничних ліній. На них поїзди можуть розвивати до 200 км/год. Такий підхід застосували на залізницях Німеччини та Італії.

У розвинених країнах світу залізничний транспорт конкурує з авіаційним. В Україні - з автомобільним транспортом. Утім, високошвидкісні поїзди Інтерсіті, які курсують між найбільшими містами України, показали більшу рентабельність, аніж звичайні поїзди.

Що передбачатиме економ

Розподілення поїздів на класи не збільшить рентабельність пасажирських перевезень. Укрзалізниця не отримує дотацій за перевезення пасажирів, як це відбувається в європейських країнах, адже тарифи нижчі за собівартість.

https://radio.nv.ua/

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
09.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (накази від 15.07 та 17.07.2025) Зміни в зарплаті «підакцизних» СГ із 1 жовтня 2025 року: Закон опубліковано У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт щодо змін у законодавстві про мобілізацію...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
12.09.2025
«Тренди ринку праці» – новий сервіс Державної служби зайнятості
Знання тенденцій на ринку праці дозволить бути на крок попереду, ще краще розуміти принципи працевлаштування, навчання, перекваліфікації, отримання грантів та співпраці з роботодавцями Хочете знати, як змінюється ринок праці, які тенденції і що буде далі? Тепер це можливо разом із Державною сл...
12.09.2025
Затверджено порядок ведення Реєстру інтегрованих довкіллєвих дозволів
Єдиний реєстр інтегрованих довкільних дозволів є функціональним модулем «ЕкоСистеми»– національної онлайн-платформи, яка містить актуальну інформацію про стан довкілля. Реєстр створює для бізнесу «єдине вікно» отримання довкіллєвих дозволів, при цьому забезпечуючи ...
12.09.2025
Облікову ставку НБУ збережено на рівні 15,5 %
Інфляція закріплюється на траєкторії зниження, але все ще є високою. Зовнішня допомога надходить у достатніх обсягах для підтримання міжнародних резервів на належному рівні та фінансування дефіциту бюджету. Перебіг повномасштабної війни залишається основним ризиком для інфляційної динаміки та економ...
Кращі матеріали