Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

ТОП-10 страхових компаній по сумі страхових премій

Редакція

24.03.2017 284 0 0

Моторно-транспортне страхове бюро України оприлюднило показники діяльності страховиків-асоційованих членів у четвертому кварталі 2016 року.

За показником «Загальна оцінка діяльності страховика» високий рівень відзначений у 51 СК, в середній 3 СК (за результатами третього кварталу 2016 53 СК мали високий рівень і 1 СК — середній). Істотне зниження показників відбулося в СК «АСКО-Медсервіс».

За показником «Якість врегулювання збитків» 26 страхових компаній показали високий рівень врегулювання, ще 26 — середній рівень, 2 — низький рівень (за результатами третього кварталу 34 СК мали високий рівень, 17 — середній і 3 — низький).

За показником «Рівень скарг від потерпілих і страхувальників» кращі результати показали 41 СК, середній рівень — 7 компаній, 6 показали гірші результати (за результатами третього кварталу 39 СК отримали найвищий показник, 10 СК — середня, 5 — найгірший). Поліпшення індикатора за показником «скарги на страховиків зазначається в СК «Харківська муніципальна», «Скарбниця», «Провідна», «Оранта», «Мега-Гарант», «Евроинс».

Погіршення індикатора за цим показником продемонстрували у СК «Брокбізнес», СК «Дім страхування», «Київський страховий дім», «Кредо», СТ «Гарантія». У четвертому кварталі 2016 МТСБУ отримано 209 скарг на діяльність страховиків—членів МТСБУ. Найбільша кількість скарг надійшла на діяльність компаній «УТСК» (36) і «Київ Ре» (16).

У четвертому кварталі питома вага топ-10 компаній в загальній сумі страхових премій склав 54%. У сумі страхових виплат перші десять страховиків виплачують понад 57% страхових відшкодувань. Співвідношення страхових виплат до страхових премій в четвертому кварталі 2016 склало 47%.

Як зазначає МТСБУ, триває поступове скорочення терміну врегулювання збитків: Страховики активно покращують процедури страхового врегулювання. Важливу роль у процесі поліпшення сервісу зіграло і впровадження прямого врегулювання». 24 компанії змогли показати швидкість врегулювання на рівні, вище, ніж середньоринковий показник. Середній термін врегулювання протягом кварталу скоротився на 15 днів і склав 114 днів з моменту ДТП. У термін до 120 днів від ДТП регулюється 76% справ (+ 5% до результату III кварталу 2016 року).

Детальніше: http://hyser.com.ua/

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали