Вартість національного бренду України збільшилася на 39%
12.12.2016 105 0 0
На 39% збільшилася вартість національного бренду України. Завдяки даному факту, у цьому році він став третім серед брендів країн, які зростали швидше за інших.
Такий висновок міститься у звіті про стан національних брендів, опублікованому нещодавно міжнародною організацією Brand Finance.
Компанія вже двадцять років веде оцінку вартості комерційних і національних брендів.
У звіті наголошується, що в цьому році Україна продемонструвала відносну стабільність і користувалася меншою (негативною) увагою засобів масової інформації, незважаючи на те, що її економіка залишалася вразливою внаслідок подальшого протистояння з Росією.
Зазначається, що показники сили бренду для безпеки зросли на 18,2%, разом з цим відбулося підвищення оцінки якості життя на 11.4%, а також суттєве поліпшення здатності країни зберігати свій талановитий кадровий потенціал.
Джерело: https://www.facebook.com/volodymyrgro...
Коментарі до матеріалу