Будь-яке підприємство видає низку внутрішніх документів, які супроводжують його діяльність. І це накази, що стосуються не тільки кадрового діловодства, але й грамотного ведення обліку на підприємстві, а також оподаткування.
Неправильно складений наказ може дорого коштувати підприємству. Якщо це наказ із кадрів, то органи Держпраці можуть застосувати досить серйозні штрафи. А якщо йдеться про наказ про облік або оподаткування, то можливі спори з податковими органами, у тому числі про правомірність відображення витрат та інші важливі моменти, що, у свою чергу, чревате штрафними санкціями.
Щоб уникнути фінансових втрат, необхідно скрупульозно підходити до оформлення наказів.
У спецпроєкті ми розповіли, як повинен бути складений будь-який наказ, які реквізити та інформацію він повинен містити, чи потрібно застосовувати при складанні наказів затверджені типові форми та багато іншого.
У розділах, присвячених оформленню кадрових наказів, ми розглянули, як скласти накази в різних практичних ситуаціях, зокрема:
Також ви дізнаєтеся, як правильно скласти накази, що стосуються:
Усі матеріали супроводжуються не тільки поясненнями з посиланнями на нормативні документи, але й зразками або фрагментами наказів, використовуючи які ви зможете скласти необхідні вам накази.
Спецпроєкт буде корисним для працівників кадрових і фінансових служб, юристів і керівників підприємств.
Для ознайомлення зі Спецпроєктом не забувайте вводити свій логін та пароль або оформити передплату.
З питань придбання звертайтеся за тел. +38(044) 334-62-70