Поради для роботи з «Приват24 для бізнесу» у разі збоїв у роботі мобільних операторів
У разі збоїв у роботі мобільного оператора, хочемо надати вам деякі поради для роботи з «Приват24 для бізнесу».
- Встановіть на свій смартфон мобільні додатки «Приват24» (Google Play, App Store, AppGallery) та «Приват24 для бізнесу» (Google Play, App Store, AppGallery), якщо вони у вас ще не встановлені.
- Для входу в мобільний додаток «Приват24 для бізнесу» радимо налаштувати та використовувати вхід за допомогою біометрії. Цей спосіб дозволяє зайти в додаток за наявності Інтернету незалежно від того, працює мобільний зв’язок чи ні.
- Для входу в вебверсію «Приват24 для бізнесу» скористайтеся надійною точкою доступу до Інтернету.
- Найшвидший спосіб увійти – відсканувати мобільним додатком «Приват24» або «Приват24 для бізнесу» QR-код, розміщений на стартовій сторінці.
- Якщо ви використовуєте інші способи авторизації (за допомогою логіна від «Приват24» або «Приват24 для бізнесу» чи за допомогою КЕП) – після вводу пароля запит на підтвердження авторизації надійде спочатку у мобільний додаток «Приват24». Підтвердіть цей запит. Якщо банк не дочекався підтвердження на цьому кроці – через 2 хвилини надійде запит через телефонний дзвінок, ще через 2 хвилини – через SMS.
- Якщо ви не отримали дзвінок чи SMS – будь ласка, спочатку увійдіть в мобільний додаток «Приват24». Після цього повторіть вхід на стартовій сторінці тим же або іншим способом авторизації.
«ПриватБанк»
Коментарі до матеріалу