Більше за темою:
Витрати на послуги нотаріуса під час купівлі сільгоспземлі: як відобразити в обліку підприємства
З 1 січня 2026 року про посвідчені договори та видані свідоцтва про спадщину приватні нотаріуси звітуватимуть щоквартально (з деталізацією по місяцях звітного кварталу), а державні – щомісячно.
Такі зміни передбачені Законом від 16.07.2025 № 4536-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України у зв’язку з прийняттям Закону України «Про інтегроване запобігання та контроль промислового забруднення», яким оновлено низку норм Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
Інформацію нотаріуси подаватимуть за формою додатку 4ДФ до податкового розрахунку відповідно до наказу Мінфіну від 13.01.2015 № 4.
Інформацію слід подавати за місцем розташування державної нотаріальної контори або робочого місця приватного нотаріуса.
У звітності нотаріуси відображають дані, передбачені п. 172.4, 173.4, 174.4 ПКУ, зокрема:
Ці відомості є підставою для перевірки правильності нарахувань та контролю за сплатою ПДФО та інших обов’язкових платежів.
ДПС
