Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Із 3 грудня вимоги до бізнесу в закупівлях переводяться в електронний формат

Prozorro повідомив про початок із 3 грудня нового етапу розвитку електронної тендерної документації: переводяться в електронний формат вимоги до бізнесу в закупівлях, визначені Законом від 25.12.15 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі», а саме:

  • критерій доброчесності: чи є учасник доброчесним і чи не порушував він, зокрема, антикорупційне законодавство або чи не має він податкової заборгованості (ст. 17);
  • кваліфікаційні критерії: чи має постачальник необхідну кваліфікацію для поставки того чи іншого товару або надання послуги, виконання робіт (ст. 16);
  • критерії до предмету закупівлі: наскільки товар, роботи або послуги, що пропонує постачальник, відповідають вимогам замовника, що прописані у тендерній документації (ст. 22–23).

Першими перейдуть в електронний формат критерії доброчесності. Усі критерії доброчесності постачальника виводитимуться у вигляді електронних полів у системі Prozorro, які замовник публікує для постачальника, а той — надає необхідні документи та довідки (або система надає з реєстрів). Для замовників функціонал буде реалізований у вигляді «галочок» на їхньому електронному майданчику.

За словами генерального директора ДП «Прозорро» Василя Задворного, зі втіленням електронних критеріїв імовірність того, що учасники пропустять якусь важливу інформацію про тендер, зводиться до мінімуму. Так само знижуються можливості для порушень або корупції на електронному рівні. А закупівлі стають ще більш прозорими.

www.prozorro.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
27.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки Актуальні рахунки для сплати податків Пропонують повернути 100 % бронювання для критично важливих підприємств Мінцифри змінила критерії визначення критично важливих під...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
Нове
30.05.2025
AI сервіс експрес-аналізу ділової репутації контрагентів: нова послуга «ПриватБанку»
Відкрито послугу миттєвого експрес-аналізу ділової репутації діючих та потенційних контрагентів у веб версії та мобільному застосунку «Приват24 для бізнесу».  Більше за темою: Електронний документообіг: узгодження із контрагентами Українські підприємці та компанії, що мають ра...
30.05.2025
Грант для переробних підприємств: як податися та що можна отримати
Розглянемо, як подати заявку на отримання грантів у межах програми «Гранти для переробних підприємств». Більше за темою: Бюджетні гранти: як застосовувати різниці з податку на прибуток Роботи виконуються на кошти гранта ЄС: коли застосовувати пільгу з ПДВ Міністерство економіки сх...
30.05.2025
Що змінилось та хто має пройти повторне оцінювання інвалідності
З 1 квітня 2025 року окремі категорії осіб мають обов'язково пройти оцінювання повсякденного функціонування. Це стосується тих, кому статус інвалідності було надано до впровадження нової системи, і хто з поважних причин не пройшов повторного огляду у встановлений строк. Більше за темою: Санкці...
Кращі матеріали