Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

ПАКУ запустила проект «Реєстр корпоративних директорів»

31.03.2017

Реєстр створено з метою просування реформи в управлінні державним і недержавним корпоративним сектором економіки, впровадження кращих практик корпоративного управління.

Професійна асоціація корпоративного управління (ПАКУ) запустила на своєму сайті проект «Реєстр корпоративних директорів».

Реєстр створено з метою просування реформи в управлінні державним і недержавним корпоративним сектором економіки, впровадження кращих практик корпоративного управління.

Суть проекту — у формуванні та оприлюдненні «Реєстру корпоративних директорів», який буде включати управлінців, рекомендованих ПАКУ для обрання до складу спостережних рад банків, державних підприємств та акціонерних товариств.

Реєстр формується та введеться спеціальним органом — радою реєстру корпоративних директорів, до складу якого увійшли Олександр Окунєв, керівник діяльності IFC в Україні Олена Волошина, голова наглядової ради ПАТ «Національний депозитарій України» Ігор Мітюков, виконавчий директор НАСК «Оранта» Олександр Завада, президент «Іскандер Енерджі» (Iskander Energy Corporation) Ярослав Кінах, член наглядової ради групи компаній «Нова пошта» Марк Івашко.

Претендент на включення в реєстр може бути в нього включений, тільки якщо за нього проголосують всі члени ради одноголосно.

Основними критеріями при відборі будуть ділова репутація та професіоналізм. Не обов'язково, що це будуть люди з бізнесу, головне, щоб у них був новий погляд зі сторони.

Реформою корпоративного управління, яка здійснюється в Україні, передбачає наявність з 1 січня 2018 року в наглядових радах державних банків, держпідприємств і акціонерні товариства незалежних директорів. Зокрема, передбачається створення комітетів наглядової ради з питань аудиту, призначень, винагород і т. д. тобто закладається основа для появи в Україні осіб, які професійно виконуватимуть функції незалежних членів наглядової ради.

Згідно з попередніми прогнозами, необхідно 300 таких фахівців.

Джерело: http://hyser.com.ua/economics/181229-...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
02.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025 З 28 серпня Господарський кодекс втратить чинність: що передбачає реформа Уряд оновив порядок перетину кордону особами від 18 до 22 років Президент під...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
05.09.2025
У Дії стали доступними всі формати цифрового підпису для ЄС
Застосунок «Дія» тепер підтримує формат XAdES для Дія.Підпис. Це значно розширює можливості українців у взаємодії з європейськими сервісами та партнерами.  Більше за темою: Електронний документообіг: узгодження із контрагентами Застосунок «Дія» тепер підтримує формат XA...
05.09.2025
ДПС називає ключові переваги використання SAF-T UA для платників
SAF-T UA – це не лише технічне рішення, а й важливий крок до нової податкової культури, яка поєднує український досвід із найкращими світовими практиками.  Більше за темою: Перевірки контролюючими органами: що важливо знати суб'єктам господарювання Важливий крок до цифровізації податково...
05.09.2025
Що пропонує Мінекономіки для дерегуляції та поліпшення бізнес-клімату
Інструменти, які забезпечать роботу нової системи: «Пульс» – єдина точка входу для сигналів від бізнесу; Дашборд бізнес-клімату – агрегує всі проблеми та відображає їхній статус вирішення; регулярні data-driven звіти для керівництва держави; цифрові сервіси «єДозвіл&raq...
Кращі матеріали