Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Оформити ліцензію з протипожежної діяльності відтепер можна он-лайн 

08.06.2018

Послуга оформлення ліцензії з надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення переведена в електронний формат.

Це вже друга послуга у сфері протипожежної безпеки, що стала доступною в онлайн-режимі. Так, у лютому цього року запрацювала електронна послуга з подання декларації відповідності вимогам пожежної безпеки.

Обидва е-сервіси доступні на порталі електронних послуг ДСНС, а також – на оновленому Урядовому порталі у розділі «Електронні послуги».

Що змінилось?

Раніше для оформлення ліцензії заявник особисто відвідував офіс ДСНС у Києві або надсилав документи поштою, адже територіальні підрозділи служби такої послуги не надають. Необхідність робочих відряджень, збору пакета документів і складна форма заяви створювали чимало незручностей для представників бізнесу. Більш того: у разі допущення помилок при заповненні заяви весь пакет документів (а це – 6-10 паперів) слід було подавати знов.

Завдяки електронній послузі підприємець може дистанційно подати заяву за допомогою електронного цифрового підпису. Вона автоматично реєструється у системі та подається на розгляд співробітникові ДСНС. Після ухвалення рішення про видачу ліцензії відповідний наказ публікується на сайті служби та автоматично заноситься до електронного реєстру ліцензіатів. Електронний формат послуги мінімізує вірогідність допущення помилок, адже містить інтерактивні підказки. На кожному етапі розгляду заяви підприємець отримує сповіщення на свою електронну пошту. Окрім отримання ліцензії з протипожежної діяльності, підприємці можуть розширити, звузити або анулювати наявні ліцензії, а також повідомити про зміни даних у документах, на підставі яких було отримано ліцензію. 

Запровадження Електронного реєстру ліцензіатів

На порталі електронних послуг ДСНС також запрацював відкритий електронний реєстр ліцензіатів. Він дозволяє за допомогою коду ЄДРПОУ чи ІПН знайти відомості про суб’єкта, який має ліцензію з протипожежної діяльності, та перевірити перелік робіт, на який її видано. Загалом є сім категорій таких робіт: від монтажу систем пожежогасіння – до послуг з експертної оцінки про відповідність об’єктів вимогам пожежної безпеки. Наразі реєстр містить інформацію про 2 600 суб’єктів. Сервіс стане у нагоді тим підприємцям, які мають намір замовити відповідні послуги та хочуть перевірити, чи є в потенційного виконавця законні підстави для проведення таких робіт.

Варто наголосити, що запровадження реєстру – важливий крок для забезпечення протипожежного контролю над об’єктами з високим ступенем ризику. Адже при поданні пожежної декларації заявник має зазначати дані про компанію, яка проводила відповідні роботи. Запровадження відкритого реєстру ліцензіатів знижує вірогідність занесення до декларації неправдивих даних. Окрім цього, такий реєстр дозволить ДСНС збирати актуальну статистику щодо діяльності ліцензіатів та виявляти недоброчесних гравців на ринку.

https://www.e.gov.ua/

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
01.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 16.06.2025) Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування Є...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
28.06.2025
Які послуги Дії можуть використовувати компанії
Цифровізація – це стандарт, за яким уже працюють бізнес і установи. Паспорт – без сканів. Підпис – без ручки. Дані – без ручного введення.  Цифрові сервіси Дії вже інтегрували понад 25 000 бізнесів та установ. Вони ідентифікують клієнтів, підписують документи онлайн, пе...
27.06.2025
Особливості звільнення документів від легалізації та апостилювання
Звільнення офіційних документів від вимоги легалізації чи іншого додаткового посвідчення (апостиля) на підставі відповідних положень міжнародних договорів України не скасовує вимоги щодо надання засвідченого перекладу документа на офіційну мову держави, на території якої документ пред’являєтьс...
27.06.2025
Як працює програма компенсації 25 % вартості української сільгосптехніки
Програма діє відповідно до постанови КМУ від 01.03.2017 № 130 і є одним з інструментів реалізації політики «Зроблено в Україні», спрямованої на підтримку внутрішнього виробництва, локалізацію і розвиток промислового потенціалу. Більше за темою: Компенсація від держави за придбання ...
Кращі матеріали