Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Оформити ліцензію з протипожежної діяльності відтепер можна он-лайн 

08.06.2018

Послуга оформлення ліцензії з надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення переведена в електронний формат.

Це вже друга послуга у сфері протипожежної безпеки, що стала доступною в онлайн-режимі. Так, у лютому цього року запрацювала електронна послуга з подання декларації відповідності вимогам пожежної безпеки.

Обидва е-сервіси доступні на порталі електронних послуг ДСНС, а також – на оновленому Урядовому порталі у розділі «Електронні послуги».

Що змінилось?

Раніше для оформлення ліцензії заявник особисто відвідував офіс ДСНС у Києві або надсилав документи поштою, адже територіальні підрозділи служби такої послуги не надають. Необхідність робочих відряджень, збору пакета документів і складна форма заяви створювали чимало незручностей для представників бізнесу. Більш того: у разі допущення помилок при заповненні заяви весь пакет документів (а це – 6-10 паперів) слід було подавати знов.

Завдяки електронній послузі підприємець може дистанційно подати заяву за допомогою електронного цифрового підпису. Вона автоматично реєструється у системі та подається на розгляд співробітникові ДСНС. Після ухвалення рішення про видачу ліцензії відповідний наказ публікується на сайті служби та автоматично заноситься до електронного реєстру ліцензіатів. Електронний формат послуги мінімізує вірогідність допущення помилок, адже містить інтерактивні підказки. На кожному етапі розгляду заяви підприємець отримує сповіщення на свою електронну пошту. Окрім отримання ліцензії з протипожежної діяльності, підприємці можуть розширити, звузити або анулювати наявні ліцензії, а також повідомити про зміни даних у документах, на підставі яких було отримано ліцензію. 

Запровадження Електронного реєстру ліцензіатів

На порталі електронних послуг ДСНС також запрацював відкритий електронний реєстр ліцензіатів. Він дозволяє за допомогою коду ЄДРПОУ чи ІПН знайти відомості про суб’єкта, який має ліцензію з протипожежної діяльності, та перевірити перелік робіт, на який її видано. Загалом є сім категорій таких робіт: від монтажу систем пожежогасіння – до послуг з експертної оцінки про відповідність об’єктів вимогам пожежної безпеки. Наразі реєстр містить інформацію про 2 600 суб’єктів. Сервіс стане у нагоді тим підприємцям, які мають намір замовити відповідні послуги та хочуть перевірити, чи є в потенційного виконавця законні підстави для проведення таких робіт.

Варто наголосити, що запровадження реєстру – важливий крок для забезпечення протипожежного контролю над об’єктами з високим ступенем ризику. Адже при поданні пожежної декларації заявник має зазначати дані про компанію, яка проводила відповідні роботи. Запровадження відкритого реєстру ліцензіатів знижує вірогідність занесення до декларації неправдивих даних. Окрім цього, такий реєстр дозволить ДСНС збирати актуальну статистику щодо діяльності ліцензіатів та виявляти недоброчесних гравців на ринку.

https://www.e.gov.ua/

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
02.06.2025
Важливе у травні для платників ПДВ
Ознайомлюйтеся з важливими матеріалами для платників ПДВ у травні. Більше за темою: Спецпроєкт «ПДВ: ситуації з практики» Спецпроєкт «Електронне адміністрування ПДВ: правила, ризики, рішення» Спецпроєкт «Особливості оподаткування ПДВ в умовах воєнного часу»...
08.07.2025
З 5 липня в Україні відновлюється обов’язкове подання статистичної звітності
Президент 3 липня підписав Закон від 18.06.2025 № 4505-IX, він офіційно опублікований 5 липня і з цього дня набув чинності. Верховна Рада підтримала зміни до п. 1 Закону від 03.03.2022 № 2115-IX «Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнн...
Нове
01.09.2025
9,8 млн грн склав штраф для ТОВ за змову на тендері
Суб’єкти господарювання узгодили між собою умови участі у торгах, завдяки чому конкуренцію між ними було усунуто.  Більше за темою: Поставка товарів державному замовнику через тендер: етапи процедури 28 серпня 2025 року на своєму засіданні Антимонопольний комітет України визнав, що ТОВ &...
01.09.2025
До 20 жовтня триватиме прийом заявок на відшкодування витрат за будівництво або реконструкцію ферм
У 2025 році аграрії зможуть отримати відшкодування витрат за будівництво або реконструкцію ферм за програмою «Фінансова підтримка сільгосптоваровиробників» в частині підтримки розвитку тваринництва та переробки сільськогосподарської продукції. Більше за темою: Будівництво, поточне обслу...
01.09.2025
Огляд небанківського фінансового сектору за ІІ квартал від НБУ
Упродовж ІІ кварталу 2025 року (далі – ІІ квартал) обсяги операцій зростали в усіх сегментах ринку небанківських фінансових послуг. Про це йдеться в Огляді небанківського фінансового сектору.  Загальні обсяги активів надавачів небанківських фінансових послуг у ІІ кварталі зменшилися порі...
Кращі матеріали