Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Мінприроди перевірить усі без винятку підприємства, які працюють у сфері поводження з небезпечними відходами

25.11.2016

Апеляційна рада Державної регуляторної служби розглянула скарги трьох суб’єктів господарювання щодо неправомірності анулювання Міністерством екології та природних ресурсів ліцензій на збирання, утилізацію, переробку небезпечних відходів.

Розглянувши скарги суб’єктів господарювання та заслухавши позиції обох сторін, Апеляційна рада ухвалила рішення: відхилити дві апеляції, а розгляд ще однієї відкласти.

Cуб’єкти господарювання згідно з ухваленими Ліцензійними умовами мали протягом двох місяців привести матеріально-технічну базу та документи у відповідність із  новими правами.

Якщо компанія заявляє про готовність  займатися утилізацією  небезпечних відходів, а насправді займається іншими речами, то Мінприроди  як орган державної влади, який  відповідає за дотримання законодавства, зобов’язане доводити такі факти та  застосовувати відповідні санкції. Залежно від виду порушення -  або виносити рішення про усунення недоліків, або взагалі про анулювання ліцензій.

Починаючи із 16 вересня цього року, Мінприроди перевірило 35 власників ліцензій із 294. 10 суб’єктів господарювання отримали рішення про усунення виявлених порушень, а 25 – про анулювання ліцензії на здійснення діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами.

Джерело: http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publ...

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
02.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025 З 28 серпня Господарський кодекс втратить чинність: що передбачає реформа Уряд оновив порядок перетину кордону особами від 18 до 22 років Президент під...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
05.09.2025
У Дії стали доступними всі формати цифрового підпису для ЄС
Застосунок «Дія» тепер підтримує формат XAdES для Дія.Підпис. Це значно розширює можливості українців у взаємодії з європейськими сервісами та партнерами.  Більше за темою: Електронний документообіг: узгодження із контрагентами Застосунок «Дія» тепер підтримує формат XA...
05.09.2025
ДПС називає ключові переваги використання SAF-T UA для платників
SAF-T UA – це не лише технічне рішення, а й важливий крок до нової податкової культури, яка поєднує український досвід із найкращими світовими практиками.  Більше за темою: Перевірки контролюючими органами: що важливо знати суб'єктам господарювання Важливий крок до цифровізації податково...
05.09.2025
Що пропонує Мінекономіки для дерегуляції та поліпшення бізнес-клімату
Інструменти, які забезпечать роботу нової системи: «Пульс» – єдина точка входу для сигналів від бізнесу; Дашборд бізнес-клімату – агрегує всі проблеми та відображає їхній статус вирішення; регулярні data-driven звіти для керівництва держави; цифрові сервіси «єДозвіл&raq...
Кращі матеріали